Thursday, August 24, 2006

ühüm

Ma bekapcsoltam a gépet, hogy megnézzem az időjárásjelentést, és majdnem elkezdtem blogolni. De inkább nem, hiszen akkor elkéstem volna jól. Így kénytelen vagyok benntről megtenni ugyanezt.
A tgenapi próbáról meg nem írok semmit. Furcsa volt a maffiával a szomszédságban, s annak piszkával a lábunk alatt. Még így is. Sebaj. Majd csak jobb lesz. Pillanatnyi döbbenetet, majd bosszankodást kaptam. Vajon elvárják, hogy azonnal a lehető legtöbbet hozzam ki magamból? Lehet. De ezt így, munka után rohanvást nem lehet. Stressz a köbön. Egy bevásárlóközpont igenis lehet romantikus. Te teszed azzá, ha akarod.
Jah, igen, Gillz egy romantikus ember. Én is. Asszem. Majd csinálok vacsorát, gyertyafénynél..vagy mécsesnél. Jó lesz, ugye.

Egyébként meg diós cuccot amjszolok reggelire. Szeptembretől eszek szendvicset otthon vagy valami más cuccot, ebédre szintén, majd zabantok valamit vacsira. Péénz, jobban kell beosztanom, mert így csorog ki a kezeim közül. Most meg még kártya is lesz. Hű, várom már. És félek. Átnéztem a dekket, amit összeraktam, lehet, hogy egy kicsit kemény lesz. De az is lehet, hogy haamr kiesek, és akkor go to WoW.

"Kicsit szomorkás a hangulatom" ma reggel. Az jó. Ha reggel szenvedek, mint állat ( "Elvis, Elvis..") akkor délután leszek vidám.
Ha fordítva, kezdhetek aggódni. Egy kicsit túl sokat aggódom. Vajon tudatalatt félek a jövőtől?
:mittomén:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Diós cuccot? Most halt bele pár ember! :)

10:06 PM  

Post a Comment

<< Home