Wednesday, July 05, 2006

most

Igen,most. Most jött el a pillanat, amikor elegem van. Mert nincs egy rohadt szabad percem sem munka után. Mert megígérek minden baromságot, és aztán csodálkozom, hogy nincs időm. Mert a hülye közös képviselő is egy délután közepén tud csak jönni. Meg a bútor is. Ott verem majd otthon a nyálam órákig, azon sopánkodva, hogy nincs mit tenni. Meg foci. Van is kedvem hozzá, meg nincs itt. Dávid persze az utolsó utáni pillanatban mondta le, ezért hiába kértem meg a Szabolcsot, most küldhetem el őt is. Kedvest se látom ma. Jah, és..és..mittomén. Szar kedvem van. Fogadjunk, hogy a gép se jön ma. Mi vidíthatna fel? Egy szőke, az tuti. Na, mindegy. Volt már sokkal rosszabb is. Csak már megint 10 feladat, és vége a napnak. Csinálhatom a holnapot.

Tegnap meg: TUDTAM! Ennyit a csapatról. És a kommunikációról. Szerintem ki kéne nevezni egy koordinátort szíbitosz ügyben. n szívesen leszek, de akkor vegyetek nekem telefonkártyát, amivel hívhatom az embereket. Mert egy kicsit sok lenne úgy. Ja, és a fizunk is késik. Sokat. Mind1, táborig jöjjö..nem. Inkább péntekig jöjjön. Mert akkor ki tudom fizetni cashben a szállítást. Eöörrhh, ütni van kedvem. Na, had hívjak fel pár adóst, akkor jobb lesz.
Ja, és a szöszi sem ír vissza e-mailt. Miért ment ez haza, igazságtalanság. Di anghst!
Jah, és Vérlepke is rossz pasival kezd. Nem baj. Majd megtanulja a saját kárán, amit mi is megtanultunk, hisz fiatal még, hehehe..Rosszmáj, gyere ki!
És még mindig nem tudom, hoyg ez a Leányfalu hogy s mint áll. Nem tudok semmit. Fin telefonszámát sem, a programokat sem. És persze én vagyoka hibás, mert költözöm, mert bútorozom. Meg..meg..mittomén. Nem lehet duzzogva adóst püfölni most egy kcisit? Na, pont azt fogom most csinálni :armany: :gonoszlol:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nemakaromnemakaromnemakarom megtanulni!!!!nemlegyenreáokomOK?És a sörözésig csak letisztázódik és ki nevet a végén? majd meglátjuk.

5:11 PM  

Post a Comment

<< Home