Friday, June 23, 2006

da feeentóm of di operaaaa

Küc-kücc, és atsü!
Nyavajás allergia. Egyébként meg nem értem, hogy miért csodálkozol. Az első "randiféleségen" ott is hagytalak a villamosmegállóban, mert otthagytam vidéken a pínztárcámat, és evett a penész. Még jó, hogy vki megkérdezte, hogy "És úgy érzed, hogy ezért elúszott a hajó?" Áh, dehogy. Ennek is éve már. MInd1. Jahajj, a főnökök! Focimeccs volt, beosztottak vs. főnökök. Végül mi nyertünk, nyolc góllal ( 17:9 ), amiből egyet sem szereztem. De adtam 10 gólpaszt, kb. Jó volt. Csak marhára allergiás lettem utána. Meg izzadt. De én jártam a legjobban.. Kálmán kollegám ma is, az esemény után két nappal, alig bír járni, akkora izomláza van. Ja, ha már izomláz..valaki árulja el nekem, hogy a fenébe lehet a TRICEPSZEMBEN izomláz, FOCI miatt??! No, ez rejtély
Jah, eléggé fáradt vagyok most. Céges zabálás után kéne buliba mennem. Nem könnyű, korántsem az. Ettem valami gyümölcsös-pulykás izét, nyárson. Finom volt, lekvárral, fahéjas rízzsel. Mindegy. Ki érdekel.
Annyira unatkoztam ma meló közben, hogy Vérlepkentyű blogját olvastam. Szórakoztató,de tényleg. Főleg, ha azt nézem, hogy Tigrisnyúl a leglelkesebb postoló arrafelé. Mik vannak.. Jah, meg lettem dícsérve a melóhelyen is. MIndegy.
Ezer dolgot írhatnék még, de elkésem. Úgyhogy mára ennyit. Élem az életem. Mert nekem olyan is van ( nem úgy, mint Kálmánnak).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home