Thursday, May 25, 2006

Timsel

Ma, miután végeztem a melóval, egész jó kedvem lett. Nem is értem, ez már-már szinte káros. Ráadásul mindenre jutott időm. Találkoztam a Kedvessel, igaz, gyötrelmesen keveset voltunk együtt. Olvastam a Merle könyvet, ezúttal a Malevilt. Meg Hírózoztam. Nehéz emlékezetbe vésni, hogy van egy másik játék is: a Spellforce 2, de sebaj. Hitman is le van töltve, azt se néztem még meg. Mindenből egy kicsit: ez ma a mottó. Kivétel a munkából. abból mindig sokat. Mit ad isten, ezt is élvezem. Feltéve, ha tudok beszélni az adósokkal, mert ma pl.: egyet tudtam csak elérni, azt is csak azért, mert visszahívott. Szerintem soha többet nem fogok beszélni vele, de sebaj. Jeah, volt egy, akiről kiderítettem, hogy az adósságai miatt kivonult a pusztába, és ott él egy lakókocsiba. hehe, Blöff a köbön. Egy másik meg külföldre szökött. Hát van ilyen? Mindegy, így is szépen nyomulok.
Steinbeck. Az a baj vele, hogy igaza van. Timsel, és kész. Semmi több. Már a munkám is jó. Készülök valamire, amibe nagyon bele fogok bukni, és ismervén magamat, nem fog kellemes élményként érni. De már előre készülök a legrosszabbra, ilyen vagyok. Na, tessék, már megint kikotyogok valamit, amit nem kéne. Timsel, érted? Annyira, hogy ma hazafelé majdnem ugráltam a macskakövön, és néztem, ahogyan hullámzik a betontenger. Éreztem, ahogyan készülődik az eső dobpergése, ahogyan ritmust simogat a sátortetőre. Kártyázni a zöld sátorban, milyen jó is volt! Szúnyogot vadászni, víztől nedves hálózsák illatát beszippantani, és göcsörtös gyökérre polifómot teríteni. Olyan emlékek ezek, amiket, ha minden igaz, viszont fogok kapni, mégpedig nagytáborban. Ami nem lesz túl jó.
Nem értem, mindmáig nem értem, de fizikai bántalmakat helyeztek kilátásba, ha tovább viszem a gondolatfonalat. Csak Kriszana tudott volna érdemben válaszolni, azt megköszöntem volna. Mondjuk eléggé harapós kedvében volt, nem hinném, hogy sértődés nélkül megúsztam volna. Mindegy. El kell fogadnom, hogy nem lehetek felhőtlenül felszabadult. Hiszen Táborba sem szórakozni, kikapcsolódni, hanemszenvedni és nyögni megyünk. hehe.
Amúgy meg Timsel.
Már értem, hogy miért ez anyám kedvenc könyve. Nekem marad a ..nem, már nem az. A Mesterségem a halál már nem a kedvenc könyvem. Nincs olyan. Merle a kedvenc íróm, de nem tudnám azt mondani, hogy "na, az a könyv az über alles". Sajnos ahhoz túl sokat olvastam ( fellengzős, és beképzelt, de nem baj, így szeretjük Balázskát). Steinbeck is jó, Merle is, Golding is, Huxley is, Rushdie is. Ilyen világban élünk.
Timsel.
Gilmoure is tud ám! Csak kár, hogy hiányzik belőle valami. Nagyon jó az új lemez, de nagyon gyorsan el is tudom felejteni. Valahogy nem az igazi. Hiányzik belőle az a mögöttes tartalom, az a zsenialitás, átfogó sötét megértés, ami a régebbi Pink Floydokban megvolt. A szólóalbumból hiányzik. Aranyos öregemberek énekelnek, gitárt nyúznak. Olyan inkább, mint egy Clapton, vagy Rea album. Aranyos, mestermű, de mögöttesség nélküli. Oké, azért Reanak is, és Claptonnak is akadnak hasonlói, nem is kevés, de többségében "csak" szórakoztatnak. Mr. Slow Hand man..haha. Köszönöm, maradok az őrült gyémántoknál.
Timsel, ugyebár.
Hajh, fáradt vagyok. Hajat akartam mosni, de nem jött össze. Játszottam helyette. Valaki tudja, hogy merre van a Heroes egyik pályáján "town"? Azon, ahol a csajt kell kiszabadítani, még az elejefelé. Hiába foglalom el a fenti kastélyt, az nem elég jó neki. Baromság ez..Multiban jó az a játék, de meg fogom unni, ha nem jövök rá annak a pályának a nyitjára. Mondjuk annyira nem érdekel. Az utolsó játék, amibe belemélyedtem, az a Bloodlines volt. Mi lesz legközelebb? Nem túlzottan érdekel.
Timsel.
Inkább álomba hajtom magam. Hm, mikor ma felébredtem, vissza tudtam merülni a feledésbe. Mostanába mindenféle fura dolgokat álmodok. Ma szelíd, kedves, és rendkívül ártalmatlan dolgot, ami nagyon hiányzik már. Azt se kapok soha. Törődést is csak Gillztől, de már hozzászoktam. Sőt, gyakorlatilag ma már ott tartok, hogy derék családtagjaim törődési szándékai meglehetősen idegesítenek. Inkább hagyjanak. anyámmal jól el-elbeszélgetünk, de azért inkább kerülöm a szociális interakciót. Vajon öt év múlva is így lesz? Eh, öt év..mit érdekel az engem. Csak Timsel, haver.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mi az, amire cska én tudtam volna érdemben válaszolni? (és nem tettem?)
nem értem
Táborszervezés kapcsán bármire válaszolunk, ha felteszik a kérdést.
kriszana

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home