Saturday, April 22, 2006

"Ott van a város a szemedben"

Tegnap alig vártam az estét. A reggel mondjuk jól indult, egy jó hangulatú tárgyalással. Annak ellenére, hogy nem kötöttem, nagyon kedves volt a leány, nagyon közvetlen. Megértett mindent, tetszett neki a könyv. Szóval: Sikerült a kötés első két fontos fázisa. Még talán a harmadik is, ami nekem még eléggé gyengén megy. A gond az emberrel, mint tényezővel volt. Ha eldönti a kezdetek kezdetén, hogy ő nem hirdet semmilyen új médiumban, akkor nem fog. Tehetek akármit. De mégis sikerélménynek fogtam fel. A Tartsayba először HÉVvel mentem, ahol összefutottam Körtével, és természetesen lájvról beszélgettünk. Mi másról? Szegény ment elkésni az Arisztotelészt taglaló szemináriumról/előadásról. És Giovannit játszott. Nem irigylem érte..Hisz ki szeretné Benővel tölteni az egész estét..?

Majd alig csináltam valamit. De ez az "alig" elég volt ahhoz, hogy jövő hétre csináljak hat időpontot. Egy nap alatt háromszor annyit, mint kettő alatt. Mákom volt. Szerintem. PI-os anyagokkal még könnyebb lesz. Azért volt mákom, mert ezek mind adósságkezelők, a könyvelők bunkóbbak. Jóval. Jah, aki a MOM parkban Thai cuccot akarna enni, az tegyen le róla. Rossz, nem is Thai ( pl.: nincs tandori sem..), és annak is pocsék. A curry nem volt curry ízű, és krumpli volt benne. Kíváncsi lennék, hogy egyáltalán foglalkoznak-e krumplival, a mekiken kívül odaát.. Kétlem. Anglia utolsó Pubjában is jobb a curry, mint ott. A tészta meg teljesen átlagos volt. Háromkor végül meglógtam, hisz hamarabb elengedtek. Meeting - mondták. Amire a kis zöldfülü nem hivatalos. Én ugyan nem bántam! Hazamentem, átöltöztem, és leírtam a Sandmant. Közben Blint telefonált, hogy nem szeretnénk-e beülni valahova. Hááát, ez nagyban ( sőt, csak és kizárólag) Gillztől függött. Mindenesetre késve, szándékosan, beértem színitoszra, ahol pár ember bőszen bújta a Metal Hammer archívumot..Peredhil, miért hurcolászod magaddal? Olyan volt, mintha fogorvosnál lennék, ahol a különböző szakirodalmat lehet tanulmányozni. Höhh.
Majd válogattunk Melkort. Megkértek, hogy ne áruljam el a végeredményt, úgyhogy nem írom le. Természetesen elmondtam Gillznek, mert nem érzem, hogy miért lenne oly súlyos titok ez. Mindegy, ők tudják. Remélem, hogy a Kedves megkapja az áhított szerepet. Ha nem, akkor félek, az nagy csapás lenne neki, és az önbizalmát alapjaiban rázná meg. De ebben a stádiumban talán érezheti, hogy azért egyáltalán nem esélytelen, sőt. Ha mégsem sikerülne, kérlek ne szomorodj el, ez csupán hobbi. Az igazi munka a Főnixben folyik. Ott mérettesd meg magad, ne egy önképző körben.
A Hetesen összefutottunk Raffyval, aki Gillzet megismerte, engem nem. Illetve de, eddig csak képekről ismert. Kedves lány, jót beszélgettünk, sejtem, hogy tudtuk volna még folytatni vagy..sokáig. Lájv, etimológia, alkalmazott nyelvészet, estébé. Csak egy parókának nem jártunk a nyomára, pedig eszünkbe juthatott volna.
Art Macabre unalmas volt. Persze, mit várjak? A sötétben ücsörögve vártam, hogy vége legyen. Mondjuk már hozzászoktam, hogy unatkozom ( köszi Libri), úgyhogy elment az az 1 óra. Irány a kajálda! Ami egy Kínai volt. Gillz a javaslatomra olyat választott, ami csípős volt, úgyhogy ejnye Balázs. Az édessavanyú takony nagyon finom, szeretem biza! És a mennyiség..ezért is szeretem a kínai kajáldákat. Természetesen késtünk a Pingvinbeli találkáról. Gréta, Gábor, Blint már vártak. Elütöttük az időt, befutott Petya is, aki lassan begótul. Már nld50-en is fent van, és hajba is kapott Ivy-val. Mondjuk nem nehéz, félve írtam volna le, hogy az említett hölgy meglehetősen korlátolt..

Irány a Gyár! Sikeresen lekéstük Thamas blokkját. Basszus, már másodszorra késsük le. Egyszer MPC-ben, most meg itt. Pedig messze a legjobb dj volt, akikkel aznap este dolgunk volt. Szerintem. A buli maga nagyon jó volt, megpróbáltam mindenről megfeledkezni, és csak a táncra, mozgásra, szárazjégre ügyelni. És olyan dolog történt, ami még soha! Láttam Asthringot táncolni! Sörrel a kezében, a kalapjában, és táncolt! Nem bólogatott, vagy valami hasonló, hanem igenis a zenére mozgott, ritmusra lépdelt..táncolt, emberek! Mik vannak..
A Kedves is, mégpedig nem is akárhogy. Fejlődik, én mondom. Ami csoda, tekintve, hogy eddig is remek dancer volt. Én meg..Mittomén. Mozgok a zenére. Ami jön.

A szemem K.O., és álmossággal küzdve harcoltam hazáig. Üllőin leszálltam, vártam negyed órát az ötvenesre, ahol találkoztam Gáborral. Aki nem ismert fel. Sebaj, az Árpád hídnál leszálltunk, sé ott váltottunk pár szót. Jól van, és Krisz hamarosna jön haza. Höhö, buli lesz..?

Majd..felébredek hétkor. Reggel. Gyors fürdés, hajmosás, és irány a buszmegálló. Fehérvár. Odafelé megpróbáltam aludni, de beszélgetni keleltt egy nénivel. A buszvezető mobilja állandóan csengett, valami hülye elmebeteg kereste. A végén már ordibált szegény ( "nem érted, hogy téves?! Kit keresel egyáltalán? Tudod, milyen szám ez? Hát akkor hívogasd az anyukádatm, te!"- szós szerint). Nem aludtam szinte semmit.. Éljen.

Fehérvár furcsán ismerős volt. Mintha már jártam volna ott. De mégis valahogy más. Nem akartam én ide visszajönni. Tulajdonképpen csak azrét gürcölök még, mert akaroma diplomákat. Különben már hagynám az egészet a fenébe. Annyiszor vertek már át, okoztak fájdalmat, kellemetlenséget, megaláztak, hogy sikerült majd ´ minden szimpátiát kiírtani a szívemből a KJF iránt. De kell a diploma, mégha SEMMI jelentősége sincsen. Mindegy, van már matricám. Kell, emrt megbüntetett az ellenőr. Megyek hétfőn bemutatni egy szaftosat a BKV-nak.

Haza. Villám ebéd ( riskó), és irány a Lehel tér. Ahol vár életem fűszere, mindenem, Gillz. Ő ellenben pörög, én álmosan kóválygok. Irány Nazgul´s lair. Ahol játszottunk jól. Az eleje nehezen ment, a vége is. Közötte volt a jó játék. Mondjuk Gréta elaludt, de ugyebár ők se aludtak túl sokat. A rekorder én vagyok, akkor is, a három órámmal.
Haza ugyan nem vitt Blint a kocsival, de metróig igen. Hazakísértem a Kedvesem, és ismét megállapítottam, hogy messze lakik tőlünk. De azért még kísérgetem egy darabig, biztos jelent neki valamit. Vagy mi. Izé..
Most meg alvás helyett inkább blogolok. Normális? nem mondanám. Majd leragadnak a szemeiiiimmm.. Holnap megírom a malkavot, bár fogalmam sincs, mikor, hisz tuti, hogy az öcsém itt fog nyomulni, és nem hagy. Ki tudja, talán sikerül..Vannak ötleteim. Sandmant se tudtam még olvasni, most eléggé fáradtvagyok hozzá, úgyhogy marad későbbre. Most alszom. Sokat.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jéé te is taknyoslevesnek hívod azt a levest:))

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home