Saturday, April 08, 2006

egy rossz játék

Nem is tudom, hol kezdjem..

2006.04. 04.

Nos, mehetek állásinterjúra. Tök jó. Még nem tudom, mi sül ki belőle, de meglátjuk, mi lészen, és mit kell még ma elintéznem. Na persze, fogalmam sincs, hogy hova köll menni.
Megnézem térképen.
Elmegyek a délihez, még jobb. Villamosra nem férek fel. El is kések, de nem gond. Egy szimpatikus kis házikó, naygon szép. Igazi irodai légkör. Majd feltessékelnek. Ultra laza juppi, és egy szigorú hölgy vár. A nevüket természetesen azonnal elfelejtettem.. Kérdezgetnek, válaszolok. A legsematikusabb, "interjús" kérdéseket teszik fel. "Ideális munkahely..eddig milyen tapasztalatai voltak..mennyit szeretne keresni..". Majd szituációs játék. Egész jól ment, gondoltam, de óvva intettem magam, mert bankéknál is ezt éreztem, és nem let belőle semmi. ´oszt mehettem motivációs tesztet kitölteni. Éljen. Eléggé vicces volt, mondjuk utálom a teszteket. De oda se neki. Az is mókás, hogy várok az eredményekre, amikor egy srác elmegy előttem. Már korábban is találkoztunk, mikor megérkeztem, és vártam az interjúra.
- Te jó ég..azóta itt ülsz? - höhöh, nem.
Majd értesítenek. Mondjuk holnap. Jó, mehetek haza. Ahol kiderült, hogy a délutáni lélekápolásból semmi nem lesz, lévén mind testben, mind lélekben beteg a Boszi. Dátha, vagy mi, úgyhogy hanyagoljunk. Így hát felszabadult a délutánom, mehettem a Kedves elébe, akárhol is van.

2006.04.05.

A mai napon..nem tudom, mit csináltam. Asszem el kellett volna mennem vásárolni mindenféle zoknit, már hetek óta. Helyette a Kedvessel mentünk el a Plászába, bakancsot nézni, meg vettem DVD-ket. Ez utóbbi sikerült, a bakancs store zárva volt. Cserébe ettünk bio-egészséges kaját, ami vegyes volt. Az enyém finom, Kedvesé semmi extra.
Jó ég..1ütt vásárolgatok a csajommal..Rossz ómen, a végén még egy évig is járni fogunk..
Utána meg Fornost próba. Amin olvastam, főleg Peredhil Metal Hammerjeit. Meg is tudtam, hogy van új Gathering album, és naggggyon jó, állítólag ( GP meg is erősített ebbéli hitemben). Meg beszélgettem Ickével, Eryvel. Megígértem, hogy leszek Morgoth, ha felvesznek. Át is olvastam a szöveget, egészen aranyos. Majd csak megtanulom. Majd csak..Majd megpróbáltuk Ickével összeugrasztani Alyrt és Idrilt, kevés sikerrel. Verekednek ezek eleget, nem kellünk mi.
Utána hívtak a melótól. Azt mondta a szigorú néni, hogy "jó hírem van", és tényleg jó volt. Felvettek. Good Bye Libri! Mehetek hajat vágatni!

2006.04.06.

Életem legkínosabb napja. Rekord idő alatt kellett kilépnem a lIbriből, és még felmondást sem írtam. Szégyenérzet, düh, kínos depresszió, így éreztem magam. Úgyhogy egész nap dolgoztam. Persze, valójában semmi meló nem adódott, úgyhogy fogtam magam, és addig pakoltam, és takarítottam, amíg el nem röppent a nap. Közben a többiek is segítettek, és pl.: Attila megírta nekem a felmondólevelet, Józsi beszélt Dékánnyal is. Úgyhogy elvileg semmi akadálya nem volt annak, hogy lelépjek. Max a pénteki nap. Izibe meg is írtam, hogy mi mindent kéne elintéznem.. Hosszú volt a lista.. És a Kedvest sem láthatom ma. Nem volt életem legjobb napja, az biztos..

2006.04.07.

Menni a Fehérvári útra, kilépni. Ez volt az első állomás. Előtte borotválkozás, és pakolás. Főleg papírokat, meg azért munkaruha, DVD-k, csoki, esernyő. Papíroook. Banki cucc, meg melós. Jah, és úgy, hogy kettőre fodrászhoz, ez volt az egyetlen időponthoz kötött programom.

Megérkezem a központba, hogy kiléptessenek. Sajnos Dékány László igazgató úr késik. Elvileg tíz- fél tizenegyre kellett volna érkeznie, és be méltóztatott jönni olyan dél felé. Azon gondolkodtam, hogy lefújom a fodrászom.. De nem. Még meghallgattam egy kiselőadást, hogy mennyire etikátlan és önző vagyok ( ami igaz is), és kiléptettek. De itt is kedvesek voltak, legalábbis a szőke néni ( Éva, ezúton is köszönöm). Pl.: Felkerekítette a munkaidőm, hogy több pénzt kapjak, meg több kajajegyet. Ez kb. háromnegyed óra volt.. Meg is kaptam a kajajegyem, és spuri a Dohány utcába, a Zs-szalonba. Útközben ettem egy pulyka filés szendvicset, és ittam egy ásványvizet. Kellett, mert majd´ kilyukadt a gyomrom. A fordászathoz korán érkeztem, de sebaj. Petra, a fodrászlány örült neki. Aranyos, alacsony, helyes lány, akivel jól el lehet csevegni. Azt mondtam neki, hogy: "két húzóerő befolyásolja a hajam hosszát. A munkahelyem minnél rövidebbet szeretne, a barátnőm minél hosszabbat"..szegény. Az eredméyn nekem nagyon tetszik, de vegyes fogadtatásban részesültem. Főleg kiröhögtek, főleg az illetékesek. Kösz szépen.
Majd be a boltba. Ott csak megmosolyogtak, és..mit ne mondjak, nagyon jól éreztem ott magam, abban az öt percben. Linkin és Viktor kárpótoltak azért a sok negatív dologért, amit aznap kaptam. Tulajdonképpen csak Dékány és a központ voltak, akik aznap szétcsesztek lelkieleg/idegilek. De ez a kettő visszahozott az életbe. Bár már Petránál is kezdtem kiengedni, de ott volt a legjobb. Beszélgettem Ágival, az immáron ex-főnöknőmmel, és bocsánatot kértem tőle, amiért ilyen hirtelen léptem ki. Tényleg rosszat tettem nekik. Tényleg önző voltam, és a minimum, hogy személyesen kérek bocsánatot. Ez is letudva. Csoki átadva, DVD átadva. Irány a bank.
Ahol a szokásos bonyodalmak ( lecsúsztam a gyors utalás, kötésbontás miatt 8 ezer forintról..) után még mindig maradt egy millám. Úgy, hogy pénzt is kivettem, nem is keveset ( kivitelezői díj miatt - 240 ezer). Majd az órámra pillantottam, és rájöttem, hgy fél éve van időm egy színitoszra. De előbb hazamentem, ennyi zsével nem fogok egész nap rohangálni. betettem a páncélba a kivitelezői díjat, és megbambultam magam a tükörbe. Vajon tetszeni fogok neki? Mindjárt kiderül..
Az ADS-en már javában válogatás folyt, mikor megérkeztem, és ki is próbáltak Melkornak. Szerintem jól ment, de.. lehet, hogy túl erőszakos voltam. MInd1, ezt is szívességből, és lelekesedésből csinálom. Hobbiból. Talán ezért nem lesz belőlem soha színész. Mert a lelkesedés egyszer majd úgyis elszáll. Nincs meg bennem a hivatás érzet, ami Gillzben megvan. Apropó, nő..Aki kinevetett. Hehh, kellett nekem. Szokatlan, tudom. De az a sanda gyanúm, hogy nem elég rövid, úgyhogy valószínűleg még vissza kell térnem a fodrászhoz, mert esetleg a munkáltatóm ezt kívánja..Sebaj.
Színitosz "Zsíííír" volt, több okból is. Utána beszélgettünk, hogy nem annyira jó ez így. Cue és a jelenetek..Olyan, mintha Cue nem tudná, mihez kezdjen, és ezért jelenetezik. Gyakorlatok? Kíváncsi vagyok, hogy vajon mások is érzik-e úgy, hogy valami hiányzik a színjátszóból..Nem érzem azt, hogy ezt gondoltuk ki, mikor a "komolyabb utakat" emlegettük. Társulat? Így? Ugyan már.

Majd Abracadabra próba. Hellraiser jó lesz, látványos, de..eléggé egyszerű. És rövidke. Mondjuk, ahogyan azt Kedvesem is mondta: ilyen próbafegyelemmel..nem is csoda. Nekem az előző kollektívás cucc jobban tetszett, de azt állítólag a nagyközönség nem értette. Ezt meg én nem értem. Jó ez aPinhead, de többet vártam. MIndenesetre a láncos jelenet isteni. Ez a kulcsszó - Jelenet. Az egész csak egy jelenet. Olyan, mintha MTT-s lenne, csak horrorban.

Aztán mentünk menzába. A hús, amit adtak menzás volt, rendesen. Kicsi, és száraz, de ennek ellenére meglepően finom. A guba meg..hühűű, itt nem spóroltak az anyaggal. Ultrabrutál volt. Gillz madárteje is, amitől megint rosszul lett. Valahányszor találkozom vele, rosszul lesz, fáj a feje, hasa, akármilye. Nem tetszik ez nekem, nagyon nem. Aggódom és bosszankodom. Egyszerre.

Ma meg Kollektíva. Játszottam Vampirét, ahelyett, hogy gangrelt csináltam volna. Azt hiszem, kivárom az inaktivitásom végét, és addig nem kezdek bele. Túl sok a "ha". de ez majd érthetőbb lesz, miután vége az inaktivitásomnak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home