Saturday, March 18, 2006

hiper

Nohát. Magamtól, önszántamból Hiperkarmát választottam Nick Cave helyett a lejátszóba. A boltba. Mert nagyon punnyadt voltam, és kellett valami, ami felráz. Na, és milyen szám hozott vissza a valóságba? Egy olyan "úgyis mind meghalunK" féle. Szó szerint már nem tudom, ne is kérdezz.
Hú, egész jó ötletem van a képek közül az 1ikre. Lesz ám meglepi, mit ne mondjak. Lehet, hogy olyan típus vagyok, akinek csak feladat kell, és akkor jő az inspiráció. Például megláttam valamit egy boltban, és tudtam, hogy az kell nekem. Festeni.. A festékek közül a kedvenc Blood Redem száradt ám csak ki, úgyhogy vennem kell azt is. Bezzeg a Chaos Black meg a Snakebite Leather jól vannak. Hm, még meg kell néznem a Skull White-ot, mert az mindenképp kelleni fog. Bőrszínt akarok keverni, és szürke árnyalatot, ahhoz meg kell a fehér. Ja, és ki kell próbálnom, hogy az árnyékóló tinta megy-e a kevert bőrszínhez, nem teszi-e túl söttté. Lehet, hogy nem fogom tudni árnyékolni a sápadt bőrszínt. Sebaj, majd csak kitalálok valamit. Egyenlőre legyen még jó a festék. Félelmetes, hogy még négy év után is működnek..főleg, hogy ha azt vesszük, hogy legalább tíz éve vettem őket. Nem..PONTOSAN tíz éve. Emlékszem, hogy 14 éves koromban lett junior kártyám, és ez volt az első dolog, amire beruháztam ( egy jól siekrült locsolás után). Remélem menni fog, és akkor én is kreatív leszek.
Hehe, mire nem vesznek rá a lányok. Már látom, hogy nehezen mondok nemet, főleg Gillznek. Ami nem mindig baj, mert általában a boldogság-szükségletemnek nem rát, ha mondjuk bálba megyek. Táncolnom kell majd, na és? Tudom, hogy nem tudok, csak zenér emozgok, még a gót bulikban is. Néha, ha kívülről látom magam, eléggé nevetségesnek tűnik a dolog, de szerencsére ez elég ritka. De a csa-csa-csa azért egy kicsit túlzás. Bár fogalmam sincs, hogy mit kell tennem addig. Merthogy..
Kész a lakás.Ha midnen igaz, akkor hétfőn kapok egy telefont, hogy a hűtővel mi a helyzet. Aztán majd meglátjuk. Emesével lesznek gondok, szóval azt jósolom, hogy háérom hét múlva fogok érdemben költözni. Nem csak cuccokat pakolni, hanem már ott aludni, meg minden.
Jah, és hamarosan geekülés. Még ma. Vagy mi.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nem az volt véletlenül, hogy "és mind belehalunk"

4:00 PM  

Post a Comment

<< Home