Monday, February 27, 2006

ej

Mi a kő kend? Annyit téptem már a szám a farsangról, hogy ide már tényleg alig tudok mit írni. Rohanás-gyakorlás-unalum-unalom-műsor..sokáig..-kaszinó-póker, ami nagyon jó volt- pakolás-haza- alvás. Ez eléggé velős, nemde?
Vasárnap alvás, későig fenmaradás, és hullaszerű safe üzemmódba való átállás volt a fő program. Ilyen állapotban nem nagyon jó kritikát írni, ugyebár. Ebből lesz aztán anyázás, meg minden finom szem száj inger hasonló.
Még szerencse, hogy nem írtam akkor blogot. Olyan filozófikus hangulatban voltam, hogy csak na! Azt meg úgyse olvassa senki. De azért, gondoltam botor fejjel, legalább pénteken kialszom magam, de nem. Találkoztam Levisttel, és dumáltunk szombatig. Köbö. Úgyhogy ez a két nap ugyan hűdenagy relaxációt és pihenést nem hoz, csak éppen annyit, hogy életben maradjak. Ja, és még mindig szerelmes vagyok, ami egész jó nekem. Remélem, nem csak nekem. Ugye. Na.

Semmi kedvem blogszappanoperát írni. nincs ihlet. Az ötlet tök ó, csak olyan lusta hangulat száll meg mindig, ha ez a téma kerül terítékre. Különben is, most mesét kell gyártanom a klántalira, ami lassan-lassan kezd körvonalazódni. Már van valami ötletféleségem is, meglátjuk, mi sül ki belőle..Meglátjuk bizony, ugye drágaszág.

Jah, a fórumbéli viselkedésről: Írtam valamit. Brisa nem értette 1et. Kriszana 1et értett. Brisa 1et értett Kriszanával. De hát ez anomália..Aki mindenkinek kedveskedni akar, az a végén koppan. De mind1, ez már igazán nem az én asztalom. Jah, a konklúzió: Mindenki 1et ért velem, de azért elküld a sunyiba. Hehe, nem baj, még bírom.-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home