Thursday, February 16, 2006

Agyérgörcsben való elhalálozás

Elegem van. Melegség? Nuku. Boldogság? Csak az emléke. Písz? Inkább fogfájás és fejfájás és orrfúvás. Dátha, vagy mi, de elég idegesítő. ezeregyféleképp kaphattam el. Reggel sokat voltam..őő.. meglehetősen hiányos öltözékben ( nyitott ablak), meg ugráltam a kirakat előtt libris trikóban. Hülye, hülye. Sok hülye vevő. Jah, nem. Se óvszer, se Hooligans CD nem található a készletünkben. Könyv, az igen. De sajnos Norbi nincs. Ma felhívtak, hogy meg tudnám-e mondani, hogy eddig mennyi Norbi könyv jelent meg. Anyádat, azt! Fuss egy kört, te lusta állat, és fogyj úgy. De Linkin és Viktor se volt épeszű.. Kuncorognak, és vihognak. Kihallom a nevem..
Megkérdem mi van.
Viktor nagy zavar és köntörfalazásba kezd..
- Hát tudod, csak arra voltunk kíváncsiak, hogy hát..őő.. a bajszod és a szakállka..izé..nem akad-e össze a..őő..
-Nem.
-Jól van, köszi.

Ehe. UltraLOL. Az egyetlen jópofa és pozitív dolog ma. Még a Tavernás sütik is vacakok voltak. A túróstáskához nagyító kelett ( de legaláb sok anyag volt benne), a gyümölcsös torta tetejét meg elnyelte a zacskó. Odaragadt.
Ma meg olvasom, hogy Kedves lógott. Még írta is, hogy vajh mit csinálok ma.. De felhívni, na azt nem. Eh, ez egy ilyen nap, TIPIKUS csütörtök. Mert tudjátok meg, hogy nekem nem a hétfő a mumusom. Azt még el lehet viselni. De a csütörtök. Gyűlölöm.
Ahogyan a permanens fájdalmat és a magányt is. Márpedig ma ebből bőven kijutott. Majd holnap jobb lesz. A legutóbbi bulinál mindenképpen jobb, mikor figyeltem maszk mögül az ünnepelteket. A harmadikat a tükörből.

Twistert már betáraztam..Kár, hogy nem lesz említésre méltó ellenfelem. A széles vállaknak van előnye, bizony.

Jíhá. Ma a boltban beerőszakoltam a lejátszóba a Loverman-t Nick Cave-től, és most ugyanezt hallgatom itthon is -Metallica prezentálásában. ehh, talán mégis van valami jó ebben a napban. Kár, hogy nagyítóval kell keresnem.

Gábornak elküldtem az önéletrajzom. Köll a normális munka. Meg a heti VALÓBAN öt napi munka, s nyolc órában, nem kilenc és félben. És nem hétvégén, kivéve, ha nem önként vállalom.
Csak aludjak el, és felejtsem el ezt a napot. Gyorsan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home