Sunday, January 29, 2006

számla ügy

A pénteket úgy vártam, mint a Messiást. Beérkezett kilenc doboznyi árú, és nagyon untam. Ráadásul a vonalkód leolvasóm is bemondta az unalmast, úgyhogy csinálhattam manuálisan. ISBN bepötyög, van, vagy nincs. Ír, feljegyez. jajj. Ráadásul a Libro rám is ijesztett, amikor össze-vissza írta fel a szállítók számát a dobozokra. Ha úgy lett volna, ahogyan írták, akkor még most is ott ülnék. Mindegy. GP befutott, majd loholtunk hozzájuk. Szép lakása van, bár neki is elkélne egy ágy. De az asztal és a többi bútor nagyon szép. Hehh, és Mr. Rollings egy zseni. Vagy tök hülye. Vagy mindkettő.

Asthring a metróban ( és troliban) ismét elszórakoztatott munkahelyi sztorijaival, főleg egy "fordítógép" esete volt vigyorgásom tárgya. Jah, és majd kilyukadt a gyomrom. Hm. Az nem jó. A buszmegállóban még gyorsan ettem egy szendvicset, ami életet mentett ( az enyémet). És jő az én kristály-pillangóm is, meg a busz is, úgyhogy mehettünk a gyárba gótulni. És abszintolni.

A buli jó volt, talán az ilyet szeretem a legjobban. Kár, hogy nem volt Tiamat, se DoD, vagy Korn ( olyan is volt 1szer). De volt "over and done", és a többi szokásos, és sok Skinny Puppy is, amiért külön köszönet. Gillz megint nagyon jól nézett ki, jól áll neki ez a cucc, na. ÉN tudnám még ragozni, akár hosszú-hosszú oldalakon keresztül. Ja, és megint nem adtam oda a levelet. Hm. Szombaton sem. hm-hm.

Jah, a játék egyre jobb, ahamrosan vége lesz. De oda se neki. Alakulnak a dolgok, és már látszik a személyes szálak befejezése. Hehe.

Játék közben kaptam egy ( illetve több) SMS-t Brisától. Ajja, elfelejtettem valamit. Mégpedig nagyon. Habár egy kicsit furcsa, hogy majd´ 20 nappal az esemény után jutott az eszükbe, de sebaj. Ha hibáztam, akkor lehetőségeimhez mérten rendbe fogom hozni a dolgot. Labda ott.

A Bloodlines meg egy nagyon jó játék. Legalábbis az eleje az.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

És a csavargóval mi lett? Aggódtam, h. túléled-e a hazautat. :)

7:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ehh, leszálltam az üllöin. Szövegelt folyamatosan, és nem volt türelmem hozzá. Amúgy meg több kell, mint egy alkesz hajléktalan, hogy elkapjon, ha úgy hozza:D

7:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nézzenek oda..Reflexből egy ritkán használt nickem..Hm,mik vannak..:D

7:40 PM  
Blogger gothposeur said...

upsz... előbukkannak a többi személyiségeid is, kedvesssz...

10:01 AM  

Post a Comment

<< Home