Wednesday, January 25, 2006

öcsém..

Valami itt nem jó. Gyanakszom a firewall-ra, ami valszeg leblokkolja a gmailt. A franc vigye el, nekem FONTOS leveleim vannak ott. Kéretik telefonon elérni, plííííííz.

Jah, ha már itt vagyok. Tegnap Rhilen beugrott, és meghozott egy vérvonalakat. Hm. Majd telepítem később. Most ez a gmail aggaszt. Utána elmentünk a Mélypontba dumálni. És a rohadék kétszer mnegvert sakkban. Én csak egyszer, világossal őt. Gyakorolnom kéne, mert ez így nem lesz jó. Vagy olyan megnyitásokat játszani, amit ismerek.. A második elég fájó volt, mert elbohóckodtam, pedig bedőlt a vezércselnek. A fene. Majd legközelebb. Mindenesetre kapott sok könyvet. Jó olvasást!

Fáj a fejem. De most kivételesen örülök neki. Annyira fájt, hogy nem tudtam aludni, és ez azt jelenti, drágáim, hogy hamarosan vége a fagynak. Jő a friss, ámde melegebb idő. Halleluja!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

És ebben az évben csodálatos tavasz lesz!

2:23 PM  

Post a Comment

<< Home