Thursday, January 12, 2006

Hullámvölgy

Nem is tudom. Harminchat dolog kevés lenne, mert igencsak sokminden van, amit szeretek. De nem is fogom, már csak azért se.

Hm. Hullámzik a kedvem, mint egy jobb hegyvidék. Egyik pillanatban teljesen magam alatt vagyok, aztán elkezdek örülni valami apróságnak, majd mérges leszek egy vevőn, ami után következik a rosszkedv, majd megint vidámság..Hehe, kezdek megőrülni ( megint).

de oda se neki. Különben is. Ne olvass. Magamnak írok. Ha nem tetszi, hát őő..Na, azt mégsem mondom, mint egy narancsos volt miniszter a kötéllel..

Egyébként számolgattam kicsit. Tehát:
-Kapni fogok kb. 70-75 ezer magyar forintot. Ebből:

-20 ezer rezsi
-16 ezer internet

Nem sok..Meg kell szorítanom nagyon a nadrágszíjat. S ha sportolni is szeretnék ( szeretnék!), az újabb 10 ezer lesz.. Uszodabérlet, vagy akár konditerem bérlet. Szóval ez így nagyon nem jó.
Minden szem Gábor felé fordul...

Jah, miközben néztem a Super Size ME-t, frankón rosszul lettem. Azt gondoltam, hogy akajajegyet majd megint mekibe fogom ellőni ( ami valszeg így is lesz), de mot valahogy elment tőle a kedvem.. Irány a Burger King! Teljesen rendben van, hogy a salátájukban ( öntettel) annyi cukor van, mint a fagyiban, és hogy hét termékük van, ami nem tartalmaz cukrot. De én imádoma cukrot. De kevesebb édességet nem fogok enni, az tuti.

Jó ég..Így nem lehet blogolni. Izzik az MSN-mindenki engem akar:) Megyek is...

4 Comments:

Blogger gothposeur said...

írjálmár több blogot :) én nem vagyok msn-en...

és minek annyit fizetni a netre? :D
óccsóbbér nincs? Geek.
ja, hordjál otthonról kaját :D főzve olcsóbb - ha lesz mikród, akkor megmelegíted és kész. vagy fizess elő menzán :D (vannak ötleteim :P)

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

"De nem is fogom, már csak azért se."

:durci:

11:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Meleg kajajegy? Mert akkor a gyorsétermek közül van egy csomo ahol elfogadják (pl a westendben van pár hely) és normális kaját adnak érte.

7:45 PM  
Blogger Dreamer said...

Na igen..net van olcsóbbért, csak elfelejtettem helyesírást ellenőrizni. Szóval olyan 9-10 ezer lesz a normális net, a light meg 7500.

Kajajegy van, havi négyezer forintnyi. Még.A gyorsétterem drága, kb. egy ezresből lakom csak jól.

7:21 PM  

Post a Comment

<< Home