Friday, December 02, 2005

brrr

Hideg van, egye fene, most már elhiszem. Ráadásul nagyon éhes vagyok, megint. Kezdek hozzászokni, nem kell sok ész hozzá, hogy kitaláljam, miért fogytam. Én.
Jah, megint volt egy unexpected találkozásom, ezúttal Thamassal. Ő megy versenyre, én nem. Minden hobbim kisétál lassan az életemből, és egyedül maradok a munkával. Kurva jó. Perzse, rossz irányba szálltam fel a metróra, azért találkoztunk. És beszélgettünk 1 jót kártyáról. Mi másról?
akartam még egy mesét is ide biggyeszteni, de nincs kedvem. Majd legközelebb. Csak egy kicsit lehangol, hogy hétvégénként mostantól, hó végéig hatig dolgozom, és hamarosan heti egy szabadnapom lesz. Isteni.
Ha Gáborral áll még a bankos kiskapu, akkor azonnal lecsapok rá. Mert ez így nem állapot. Ja, és háromszor, de min. dupla annyi pénzért.. Lehet sejteni, hogy merre tovább.
El szeretnék költözni. Otthonról.
Szeretnék végre normálisan enni, és mozogni. Már hiányzik a mozgás.
Szeretnék normálisan élni.
Szeretnék.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kitartás! Lesz még rosszabb is! Olyan három hónap, mire hozzászoksz. Utána csak az éjszakázásokat viseled majd rosszul!

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nincsen szabadnapod? Azt meg hogy? Én ugy tudom, hogy MINDENHOL kell lennie legalább heti egy szabadnapnak a kezdettől fogva....

5:13 PM  
Blogger gothposeur said...

mér heti egy szabadnap? o.O
:D jut eszembe, papírra is jegyzetelheted unalmas óráidban a lájv szotilájnját :D

8:57 AM  

Post a Comment

<< Home