Thursday, November 10, 2005

miért?

Ma nincs sok kedvem blogolni. Olyan lesz, mint mikor Fehérváron voltam. Alig fogom látni a kedvesm.
Megesett, hogy hétfőnként, hullafáradtan, csak miatta mentem Darknessbe. De soha nem bántam meg. De tagadhatatlan, hogy kevesebbet fogom látni. Most ez nem tölt el túl sok vidámsággal.
Hétvégénként is meló..Bár csak háromig. Csak.
Tudtam, hogy ez lesz, de nem voltam felkészülve rá.
Se arra, hogy 24.-én is dolgoznom kell majd.

Majd belejövök. A csapat aranyos, az emebrek segítőkészek. A munka nem túl bonyolult. Sőt, meg is fogom kedvelni. Csak most egy kicsit sokkolt ez a munkaidő. Majd ha lejár a próbaidő, még normális pénzt is fognak adni. Addig marad a bagó, jutalék nélkül.
Vannak sztorik is, de most egy kicsit lehangolt vagyok, majd később mesélem. Inkább szomorkodom egy kicsit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home