Tuesday, October 25, 2005

Watch the dying daemons

Thomas Merton:

SONG FOR NOBODY

A yellow flower
(Light and spirit)
Sings by itself
For nobody.

A golden spirit
(Light and emptiness)
Sings without a word
By itself.

Let no one touch this gentle sun
In whose dark eye
Someone is awake.

(No light, no gold, no name, no color
and no thought:
O, wide awake!)

A golden heaven
Sings by itself
A song to nobody.

Új kedvenc? Nem rossz az úr, és ez a verse még egy fokkal vidámabb, mint a kemencés..Na az lehúz. Akár Merle: Mesterségem a Halál aláfestője is lehetne.. Blogolni kéne, de nincs mit. No meló, no contact, no nothing. Csak szerelem ( igen, még mindig).
De most éhes vagyok. Olvasván a blogod, úgy, hogy meséltél róluk, egy kicsit érdekesebb. Lehangolóbb, depis, satöbbi. De szeretem olvasni ( igen, még mindig).
Az ld50 meg homokozó. Mindenki épít egy kis várat, és elvárja, hogy hetedhét-határról járjanak csodájára. Én inkább úgy használom, mint körhintát ( igen, még mindig).
Kártyázni jó, és téríteni is. Még akkor is, ha tudom, hogy anyagi romlásba visz, és lehet megsértődni rajta. Egyre kevesebbet járok Rackbe, mert veled szeretnék lenni ( igen, még mindig).
A levelezőlistát megcsináltam, de nem használják. Hm, elvárom, hogy AZONNAL regisztráljanak, és ne éljenek és dolgozzanak. hanem függjenek a neten. Mint én ( igen, sajnos még midnig).
Nem válaszolnak az álláshírdetésre feladott válaszomra, se Gábor a kérlelésemre ( igen, még midnig).
Élek, még mindig. Remélek, és fogyok. Mint mindig. Ha te nem lennél, már el is tűnnék. Már el is..
de most éhes vagyok. Holnap nem akarok bejönni a HIK-be, hacsaknem szociális célokból nem. Jahajj. Minden nap it gubbasztani..No, mindegy. Pénteklen K5, és valszeg végre kötélnek állok, illetve egy szemkihúzónak. Vagy hogy is hívják az ilyen ókori kínzószerszámokat. De legalább nem kell gyantáztatnom:) Na még csak az kéne! Őő..ezt most miért írtam?
Lacuna Coil üvölt a fülembe. Jó..Egy kcisit fáj már, de nem baj. Már másodszor szóltak, hog yhalkítsam le. Bezzeg, amikor az a szar technós srác üvöltette az ócska zenéjét, akkor neki nem. Igazságérzet rulz. Ja, é DIREKT nem fogom helyesírásellenőrizni a postot. Akartam még a színtoszra is fellőni valamit, de nincs hozzá kedvem. Most megyek enni. Mert az jó. Biztos. Asszem.
Lőjjetek le. A lovakat.

1 Comments:

Blogger gothposeur said...

még mindig? :D

5:02 PM  

Post a Comment

<< Home