Friday, October 21, 2005

Álomnapló

No, ez jó volt!
Tegnap dühösen-keserűséggel telve írok blogot. Valószínűleg sokakat megbántottam volna, de akkor.. hirtelen leállt az egész rendszer, minden gép kikapcsolt, és elszállt a szöveg. Szerencse? Isteni közbelépés? Lehet. Mindegy, mégegyszer nem írom le, majd később. Megint hangulatfüggő a dolog.
Álomnapló:

A régi, ált. iskolás osztálytársakkal voltam egy stadionba, ahol vártuk a mátrix trilógia vetítését..Majd elvonultunk egy osztályterembe, ahol egy középiskolás irodalomtanárom feleltetett. Kosztolányiból. Mivel nem tanultam, ezért próbáltam mereven magam elé nézni, mint aki ott se lenne. Persze a tanár kiszúrta, de ennek ellenére nem nekem kellett kiállnom, hanem legalább hét másik embernek. Kaptak időt, erre a társaság fele kirohant, átnézni az anyagot. Én is elkezdtem lapozgatni a könyvet, de semmit nem találtam. Erre az 1etlen bent maradt felelő, Anti, felém állt, és leszúrt, hogy mt lapozgatok, ő fog felelni, nem én.

Micsoda egyvelege a mának és a fikciónak..De legalább tudom, hogy buggyant vagyok, semmi gond. Neeem, neeem, salllala, trimm-plimm.
Ja, és Gábor egy rohadt mázlista. Én meg irigykedem. Bár, a fene tudja, ha kemény a meló, és bírja, akkor megérdemli a pénzét. Remélem, a többieknek is legalább ilyen jó kis állás jön össze. Nekem is...bár a reményem már alig szikrányi. Alig..
( hülye cinikus állat vagyok, tudom)

P.S.: Köszi WW, egy vadiúj, használható szetita. Immáron két-három éve várok hasonlóra!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home