Friday, October 14, 2005

Észvesztés

"Kissé" izgulok. Nem tudom, mire számíthatok a második körben. Mármint állásinterjún. Az elsőben minden rendben volt, tudtam, miket kérdezhet. Most legalább háromszor annyian lesznek, és a srác szerint "játékos feladatokat" kell majd megoldanom. Ha ez így lesz, az nem gáz. De szerénynek kell tűnnöm, meg visszafogottnak, de azért ne túl szerénynek, és visszafogottnak. Ejh, nem jó ez így. Ja, és azt is mondta, ha TÚL jó vagyok, akkor azért nem vesznek fel, emrt a supervisor azt fogja gondolni, hogy "na, ebből is supervisor lesz egy év múlva..". Jahajj. Itt nem egy jegyről van szó, hanem stexről, meg munkáról. Az egy kicsit fontosabb. Mit vegyek fel..Mondjuk ha ez a legnagyobb dilemma, olyna nagy baj nem lehet. Nem is lesz.
Más: Megint szegényebb lettem két és fél millióval. Mi lesz itt? A végén, Kedves, csak egy átlagos srác leszek, akiből nem tudod majd kisajtolni a milliókat. Hehe, különben is, te tartasz el, nem? Ja, és kaptam diákhitelt. Nem mintha kértem volna. Nem mintha járna! Azért derék barátaim (?) utalják szorgalmasan. Elvileg, ha már túl vagyok a "hivatalos" féléveimen, akkor nem kéne, hogy kapjak. Márpedig túllépő vagyok, és ezérrt nem igazán járna a cucc. Jahajj, lassan már gépelni sem tudok. Nem baj, igyekszem. Aszter is kapta "illegálisan", de se Gábor, se Kola nem. Érdekes. Majd csak kezdek vele valamit..
És igen, létezel. És igen, normális vagy. És nem, NEM vagyok Pozőr. Már csak pozőrségből is tagadom, hogy az volnék. Punktum.
Majd még írok valamit, csak ne remegjen a gyomrom annyit. A "majd" az valszeg hétfőn lesz. Vagy nem. Ki tudja, mit hoz a holnap?....
...
...
hát én nem.

P.S.: Kedvenc arch-villain: http://en.wikipedia.org/wiki/Mister_Sinister . Magyarul a Fox kidsen Mr. Gonosznak fordították..pfee..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home