Wednesday, September 28, 2005

"Igazi nő? Ne röhögtess!"

Szóval itten van egy Kata. Legalábbis azt hiszem, ez a neve. Először Gólyatáborban ismertem meg, lévén valamilyen máig megmagyarázhatatlan oknál fogva hozzánk csapódott. Nem is emlékszem, miért. Nos, Kata remek beszélgetőpartnernek tűnt, kellően arrogánsnak. Akkoriban én is ilyen NAGYON arrogáns, lenéző voltam. Úgyhogy lehetett dumálni.
Aztán Kata rossz társaságba keveredett, és feljebb hordta az orrát, mint valaha. Igazándiból semmi gond nem volt vele, csak egyszerűen más életet élt, más értékekkel, mint én. Ellenben hatalmas mellei voltak. Ezért sokan átmentek rajta, még egy közelebbi haverom is ( örök rejtély, hogy miért, bár ő eléggé erősen spanglis és iszákos volt..). Én maradtam a köszönőviszonynál, és a háta mögött való röhögésénél. Az olyan jó. Én megváltoztam a főiskolás négy év alatt, nos ő..ő meg tovább fejlődött a partizom/iszok/lövök/agyonkúratom magam irányvonal felé.
Az utolsó Fehérváras években, szilveszter előtt történt egyszer, hogy egyszercsak 1ütt mentünk haza a busszal. Beszélgettünk, mert az jó. Még mindig volt közös témánk, és gólyatábor óta sem sikerült annyira megutálni, hogy ne tudjunk értelmesen kommunikálni. Mondott ő okosságokat is ám! Íme:
K: Balázs, tudod én nem lennék férfi. Inkább szenvednék havonta, meg szülök, meg minden, de nem lennék férfi.
B: Hát én sem lennék nő. Ezt megbeszéltük.
K.: Nem, komolyan mondom. Veletek azt csinál egy igazi nő, amit csak akar. Úgy vonítjátok a Holdat, ahogy ő fütyül. Nem lennék a helyetekbe.
B: Erre nem is válaszolok. Igaziból 1et kéne értenem, de csak azért sem teszem. Ugye megértem.
K.: -vigyor-

No. Végül is igaza vó´na neki. De pro primo: IGAZI nő, ahogy ő gondolta, kevés van. Pro Secundo: Egyszer legyen szerelmes, és csalják meg, és még kevesebb lesz az általa elképzelt igazi nők száma. Lehet eret vagdosni. Legyen szociológia, meg kapott receptek, meg kidolgozott élet-tervek, mindig is a nő választ. Vagy ha nem így van, este, álmodban metéli el a gégéd.
Ja, habár Kata mellmérete mitsem változott, azóta nem is találkoztam vele. Mit ne mondjak, nem hiányzik. Sőt, hogy őszinte legyek, nagyon kevesen hiányoznak a suliból. Talán ha három ember. Viktor, Dani, és igen, egy kicsit talán Kriszti is. Mert ugye az albisok közül a négyből kettővel rendszeresen találkozom. No, mindegy. Szendergés vége, különben is, most Doorst hallgatok. "When the Music´s oveeeer".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home