Thursday, September 08, 2005

saláta

Szösszenetek következnek:
- Kikaptunk, tisztes helytállással. teszem hozzá: Hála´Istennek! Inkább így, mint ha kijutottunk volna, és ott vernek halomra minket.
- Egy nyomorult common lap miatt kaptam ki kétszer egymás után. Nekem is van, csak nem jött ki. Szerencse?
- Megnéztem a Big Fisht. Király film. Még akkor is, ha a HBO elcseszi, és lehagyja a feliratot. engem nem zavart, mondjuk.
-Lehet, hogy hanyagolom a vámpirt? Lehet, hogy mesélek vámpirt?
-Miből fogok élni? Mondjuk színesfémet lopok.
-Reggel nem szárítottam hajat. Had száradjon magától. Most úgy nézek ki, mint Betty
-Borotválkoztam. Tudom, hülyeség volt. De a szakáll-vokál maradt:)

Ma reggel volt egy ajándékom. Kaptam, kivételesen. Ez az ajándék egy vidám, és izgalmas fél óra volt. Már éppen indultam el a HIK-be, amikor apám felhívott, hogy be kéne jönni az irodába. Miért is? Hát csempét, parkettát, konnektort nézni! Hűűű, rush a Csángóba!
Igazándiból már arra sem emléxem, hogy milyen üvegtéglát választottam, de hamar kiderült. Nos íme: A bejáratnál egy kicsit sötétebb kő lesz lerakva. A fürdőszobában halványzöld-sötétzöld lesz. Lesz egy sötét sáv (két sor) az ajtó magasságában, és a földön. Gyönyörű az a csempe, hüpp! A konyhában is egy kicsit sötétebb tónusú, szürkés-vajszínű lesz a csempe, míg a nagyszoba+hálófülke parkettája is egy kicsit komorabb. A falak egyenlőre fehérek, úgyis mozogni fog, meg repedezni az első öt évben. Kértem egy plussz konnektort a gépnek, és a fürdőszobába olyan radiátort, ami úgy néz ki, mint egy létra. Több "borda" egymás fölött, és lehet rá rakni törölközőt, vízes cuccot száradni. Ja, és egy kicsit konyhát terveztünk, meg nappalit.
Nem hittem volna, hogy valaha is itt fogok áradozni, és ugrálni, mint egy kislány. Vagy hogy azt mondjam egy csempéről (csak egy csempe, könyörgöm!), hogy gyönyörű. De vazzeg, az életem hártalévő jópár évét ott fogom tölteni, hadd áradozzak mán´! Na, azzé´. (tök jó magamban vitatkozni. Hiába, van egy ilyen "picsulós"(by Morri) énem is, néha szabadjára engedem, de főleg láncon van). Szóval tetszik, na. Még az irodabeliek is tökre elismerék, hogy "jó lakás lesz ez". Ehh, mikormikor mikormikor-MIKOR?! Költöznék már. De addig is ezer dolgom lesz: Bútor, fizetés, költözés, agyon vásárlás, satöbbi. Mindegy, a tárolóm már kész. Az ÉN tárolóm, az ÉN lakásom. El nem lehet mondani, emmyire jólesik ezeket leírni. Igaz, hogy túl sok érdemem nincs benne, hisz nem tettem semmi különöset érte. De annyira jó a biztonság érzete, hogy legalább hajléktalan nem leszek, csak munkanélküli.
Kármen és Rózsa is befutott, máris elkezdtük tervezgetni a lakásavató bulit. De ha valaki széthányja az ÉN fürdőszobámat..azt tarkón harapom. Majd megnyúzom, és előveszem a kiskanalat, a tompábbikat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home