Wednesday, August 31, 2005

vérpumpa a fejemben

Sikerült.
Tegnap tanúja lehettem egy oltári nagy meglepetésnek, ma egész nap jól éreztem magam, és egy miliszekundum alatt sikerült MINDENT elrontani, a kedvemet végleg lelohasztani, s dühöngő örjöngésbe taszítani.
Sorrendben? Nagyon nehéz, mert most legszívesebben csak embereket szakítanék ketté, vagy püfölnék ököllel akárkit (na jó, nem akárkit), míg le nem nyugszom, s borít tetőtöl-talpig az ellen vére. Próbáljuk ki.
Nos, tegnap este lekéstem ugyan a kezdést, de még időben értem haza( videón megvan). Pont akkorra, mikor a fiúk a húrok közé csaptak. Igen, a Live8 koncertről beszélek, melyet az m1 volt szíves darabokra szedni, s leadni. A tegnapi adásban meg Annie Lennox, de ami valóban fontos, Pink Floyd adott elő. Ez utóbbiról zengtem ódát eleget, de ami tegnap várt.. Az még oké, hogy a szokott minőségben, zseniálisan játszottak. De volt a színpadon valaki, akit 25-30 éve nem láthattunk a Floydban. Igen, Waters minden aggályát félretette, s az évtizedekig tartó szakításnak vége, legalábbis egy koncert erejéig. Furcsa volt látni őket, teljes létszámban. Felváltva énekeltek Gilmourral, vagy duettet, fenomenális élmény volt.
Ráadásul Szabolcs barátnője kölcsönadta a HP6-ot, és reggel azonnal belevetettem magam. Nagyon ugyan nem tetszik, illetve ez nem igaz: nem jobb, mint a többi. Azért az az igazság, hogy valószínű még ma, azaz egy nap alatt ezt is kiolvasom. Még akkor is, ha angol. Nem rossz, de nem írok róla semmi részletet. Csakmert.
Délután meg elhatároztam, hogy feladom a csekket, és kifizetem a beiratkozási díjjat. Ugyebár duplán is átnéztem a csekkhez küldött tájékoztatókat, hogy mikorra kell fizetni. Nem írtak sehol semmit. Akkor jó, gondoltam fizethetetk bármikor, csak a beiratkozásnál mutassam fel azt, vagy a fénymásolatot. Aha, egy nagy büdös lófa**t! Mert a kis drágák szakítottak anégy éves hagyománnyal, és a CSEKKRE arták, a megjegyzés rovatba a leadási határidőt! Dögöljenek meg ott, ahol vannak. Sehol egy kanyi szó arról, hogy megváltozott az eddigi megszokás. Semmi! Ki a fészkes fene bújja a csekket információ után? természetesen ellenőriztem, hogy helyes-e az összeg. Hogy jó-e a címem. Nem is mondok semmit, még jó, hogy a KJF-nél, ha fizetésről van szó, nem veszik nagyon komolyan a dátumokat. HHa most kivernék a balhét, akkor én is. Láncfűrésszel, és sok-sok halottal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home