Tuesday, August 23, 2005

merengek

Igazándiból nincs sok kedvem most blogolni. Egy jó kis flame közepébe csöppentem, már ami a KF-et illeti. Várható volt, de túlzottan nem érdekel. Pedig az ügy egyszerű, csak valaki veszíteni fog vele. Mindegy, ostoba, triviális dolog. Azért remélem megoldódik. Most úgy tűnik, hogy van egy opció, amit el lehetne fogadni. Ha nem, akkor nyazsgem, a kisujjamat se vagyok hajlandó mozdítani értük, nem mintha ez nem így lett volna..hehe..
Persze, ettől még a barátaim lesznek, csak az állandó problémázgatás..Mintha a középisk.-be tanítgatnék, megint. Jajjj
Meg küldtem emailt azoknak, akik szertenének jáccani. Sok volt, de nem elég. Bár, ha belegondolok, ennyi szereplő untig elég, csak többre számítottam. Így meglehetősen bonyolult lesz a sztori, mindenki-mindenki ellen hangulata lesz, de psssszt. Még a végén lebukok, mint Rottenbiller.
Ja, egyébként esik az eső. Az nem baj. Nincs nálam esernyő/esőkabát. Az baj. Kedves még mindig sátorozik, valahol Balcsin. Na, ez a legnagyobb baj (átmegyek egy bizonyos rapcsapat-ba? remélem nem..). Szegény. Miért nem jön haza? Hehe, ez eléggé önző volt, Balázs, de hát, ilyen rohadt gyarlóak vagyunk, nemde? De. Na´azzé´.

**censored**
...
...
....
..
.
**censored by Dreamer_KF**


Ma nincs jó kedvem. A Világnak sincs. Remélem a Kedves jól szórakozik, és nem ázott még be a sátra (nagyon).

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha gondolod, gyere át. Kapsz fagyit. Vagy teát.
Próbára úgysem tudok elmenni ilyen mocsok időben a gyerekkel.

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Az előzőt én írtam vala.

3:16 PM  
Blogger Dreamer said...

Őő, tulajdonképpen éppen készülök sz**á ázni, míg hazaérek..Ja, és nem ettem semmit. Meg..meg..Mégis, kinek van kedve MOSt kimenni az utcára??:D

B.

3:35 PM  

Post a Comment

<< Home