Saturday, July 30, 2005

Agybaaaaaaj

Baj van..Egy buliban vagyok, valahol a kies Kecskeméten. Rhilennek van 25.-ik születésnapja. Szokás szerint egy kocsmában kezdtünk, és utána felhúztunk az irodába. Itt egy angol úr fogadott, akivel egész jól eltársalogtunk. Meg még egy, de ő legalább beszél magyarul. Vagy mi.. És én itt blogolok. Végül is még sosem blogoltam buli közben..
Elhatároztam, hogy megosztom a blog címét a klántársakkal.. Mi lesz ebből?
Ja, meg abból, hogy azt ígértem, hogy nem blogolok augusztus közepéig. De ki hitte volna, hogy buli közben, félig pityókásan fogok itten billentyűt püfölni? Már dolgozik bennem két tequilla, és pár mézes pálesz. Nem rossz. Főleg, ha azt nézzük, hogy már letudtam kb. 150 kilométert. Várgesztes-Bp.-Kecskemét.
Várgesztes..
Élveztem. Biztos jó dolog egy ilyen kerettörténes, Középföldés tábor. Csak ne lett volna ilyen penetránsan béna szervezés. De nem baj, ők is csak emberek. Jól éreztem magam, csak ne vertek volna át a szállással. Elvileg ingyé´ lett volna, de csak lehúztak rólunk egy ezrest. Hmmpff. Nem gond. Még mindig úr vagyok, és kérés nélkül adok bárkinek, ha nekem is van. Hüpp, had ájuljak el magamtól.
Hazafelé egy rohadt szaunába ültünk, amit egyesk vonatnak gúnyolnak. Ráadásul a nap végig rám sütött, mintha a karom le is égett volna. Nem baj, legalább lesz egy kis színem, de oda márványfehér hullaszínem. Mi lesz itt, hol az imídzs? Ehe, aztán egy életmentő zuhany, és némi táp után irány Kecsó! Snow beugrott a vonatba (a jegyét is én fizettem..meg a piát is..Túlköltekezek lassan, de nem úr, aki..). Na, mind1.
A buli a szokásos, mindenki elereszti magát, és okés. Csak Anikó, Rhilen barátnője nem nagyon. Egy kicsit mintha befordulna szép lassan, de belefér. Nekem meg begyullad a szemem, és én is depp leszek. Nincs itt a pizzám, és most realizálódik bennem, hogy két hétig nem fogom látni a Kedvest.
Ez eléggé elszomorít.
Nagyon.
De nem baj, lerázom magamról, legalább erre az estére. Rhilen kiszúrná, és most ez az ő estéje. Majd visszaolvasva vemoshat egyet. Jajj, itt ólálkodik, a végén még idepillant, és lebukok. Mármint, hogy ezt írom. Jah.
Ide is pillantott, de már eléggé részeg, hogy ne olvasson ide. Heeelyeees.

Kedves nem jött, sikerült "lebeszélni". Affene, megint rá gondolok. Rójjátok fel nekem.

De megjött a pizza, úgyhogy rohanok kajálni. Ha már fizettem ezért is.
Kissé megkeseredek.

Nem baj. Ez jutott nekem. Majd Olaszhonban kipihenem magam. Úgy érzem, hogy hetek óta úton vagyok, és nem jutok sehová. Fáj a derekam, mintha hátizsák törné.
Most is.
**
Nekem nem jutott pizza. Jellemző. Pedig kértem, adtam pénzt, de sokan magától értetődően lenyúlták. Leszarom. Sikerült befordulnom egy príma kis bulin. Francba.
Megyek, offline. Akarok már elutazni. Senki embert nem látni.
Hiányzol

0 Comments:

Post a Comment

<< Home