Wednesday, July 06, 2005

golyók

2005. 07. 06.

Csaba elkapott. A kedves rendőröm megígértette velem, hogy csütörtökön, az elmaradt játék helyett, válasszam inkább őt, és kies hajlékát. És ha lehet, készüljek egy mesével. Ha már.. Akkor majd csütörtökön meglátjuk. De addig is összefutottam vele "véletlenül" a nyugatinál. Cirka öt perces késéssel érkezett a kedvenc rendőröm. Persze, jómagam már paráztam, hogy esetleg én néztem-e félre valamit. Persze ez csak fél másodpercig tartott, utána elkezdtem magamban a felelősök módszeres leszúrásának menetét tervezni. Hába, a szetita énem újra előtört..
De befutott az a fránya zsaru, meg Robi is. De hogy! Nos, don Juan-om egy már-már kötelető érvényű papucsban, fehér gatyában, és egy majd´ köldökig kigombolt hawai ingben feszített. Napszemcsiben. Jahajj, mamám. Ráadásul késett ő is 10 percet. Persze azt mondta, hogy már itt volt előbb, csak nem látott senkit ( nem mintha nem lettem volna már tíz perccel a megbeszéltek előtt..).
No, mindegy. Íjász még zárva, úgyhogy irány a westend (pláááásssszulni..megint..deja vu). Ott állítólag van hely, ahol lehet biliárdozni.. nem is akármilyen! Az első meglepetésem a terem üressége láttán jött. Sehol senki! Szerencsére, mert mint kiderült, nem csak én vagyok béna. A második meglepi az asztalok láttán fogott el. Hüpp, én eddig csak a tévében láttam brünscwick asztalokat, itt meg csak olyan volt. A világ legjobb biliárdasztalai. No, meg egy zenegép is.
Csabi rögtön megszállta, és kérte a kedvenceit. Faithless, meg mittomén. Aztán én jöttem, Santana, Guns´N´Roses, Bikini, Underworld..hehhh.
Közben nagyjábol elmagyaráztam nekik a kilences pool szabályait. Egy gyors menet után meg1eztek abban, hogy ez nem jó, maradjunk a normális "paraszt" biliárdnál. Hát legyen. Nagyjából egyszer ha veszítettem, mert Csaba és Robi valahogy késztetést érez a fekete nyolcas minél előbbi elrakásához. Akár van még fent golyójuk, akár nincs. Így egy kicsit 1szerűbb volt a játék.. Bár ha a nyerésért mentem volna, akkor viszek piát (hogy leitassam őket), meg kompromitáló fotókat. Így maradt a nagy röhögés.
Biliárd után még baromkodtunk egy sort a játékteremben. Főleg autóztunk, bár nem volt nagy sikerünk. Főleg egy rakoncátlan százassal, amit sehogy sem akart elfofogadni a gép.. Na, de sebaj. Azért ott már jól kikaptam, de büszke vagyok rá, hogy rallyban kétszer is visszaelőztem Csabit és Robit, ámbátor rendre utolsóként végeztem. Azt hittem, hogy már a rajt után elhúznak, de végig a nyomukba tudtam maradni. Nem is rossz!
Utána, némi gyomorkorgásra hivatkozva el egy palacsintázóba, ami ott volt a szomszédba. Ettem egy hamburgert, természetesen. Mi mást? Még eldumáltunk kártyáról, live-ról, majd irány az íjász.
Ott szintén biliárd, bár az asztalok nem voltak valami jók..De ki lehetett bírni. Ott tudtam meg, hogy Csabi szeptemberben esküszik..Jajj, kezdődik! Szegény srác, inkább rólam faggatott, mintha valahogy kerülné a témát. Bár annyit ki tudtam szedni belőle, hogy már hat éve vannak 1ütt Mariannal. Az azért már valami.. Szóval ősszel esküvő. Őszínte részvétem (hat perces néma csend).......

Majd haza. Illetve még csütörtökre kihúzták belőlem a játékot. Kharon, most már nyilatkozhatnál, hogy mikor és hol..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home