Monday, July 04, 2005

HÉV

Tudod, olyan zöld bigyó, ami embereket hivatott szállítani. Budapesten belül, és kívül. Megy az Csepelre, Gödöllőre, meg Szentendrére is, biza! Szombaton engem is szállított. Egy pénteki borozgatás után, amikor remélhetőleg besunnyogtam egy összeszokott társaságba, és végre, talán augusztus után, ismét jácc´hatok. De egyre értem haza, hejhó! Így kell nekem.
Szombat reggel meg kipihenve, és ...félek leírni, "jókedvűen, már-már boldogan" ébredtem. Hmmpf, ez ijesztő. Mindegy, irány a hév. 32-essel, persze, mert metrót újítanak, és nincs kedvem átszállni.
Mikor odaértem, egy ideig bambán bámulom az információt, de nem nagyon esik le, hogy mikor indul a köv. járat. Majd egy kicsit feljebb nézek, és-voálá- a vakoknak is hírdeti, hogy 11-10kor. Oké, nos, addig még volt 45 perc, azt nyugodt közegben elcsöveztem az állomáson. Közben hallgattam egy kis Floydot, az sose árt. Majd irány Kola mansion-ja, egy kellemes kis kártyacsata végett.
A partik jók voltak, és Gábor+Aster sem hisztizett annyit, mint szokott. Meg ittak is egy keveset, ami azért hatott. Ja, és összességében öt partiból hármat vittem. Vége a rossz sorozatnak? Na, mind1. Szombaton este még megnéztük Alucard bácsi kalandjait, persze, csak azokat, amiket már amúgy is láttam. Afene. Mi lessz így a fenmaradó hét résszel? Na, sebaj, majd kirinyálom valakitől, hogy had nézhessük meg aztat is.
Ja, és egy balfék vagyok. Nem emlékeztem pontosan, hogy mikor indul a Kedves, illetve, hogy miben 1eztünk meg végül. Így már egy órával előtte fel-alá járkáltam, azon filózva, hogy "Ha rosszul tudom, akkor vár rám 15 percet, és hazamegy, ha jól, akkor potyára másznék ki az állomásra". Ezen idegeskedni!? Balek..balek..balek.. Mindegy, végül is jól tudtam, és jött, látott, és nem esett ki elsőre. A sors fintora, hogy kétszer játszott, és mindkétszer én ejtettem ki. Igaz, egyszer azért elintézte a másik lányt. Az kemény parti volt. Mindhárom benmaradó játékos élete késhegyen függöt, kivéve Kedvesét, őt próbálta mindenki meggyőzni az igazáról. Végül én nyertem, hála a simulékony modoromnak, és a jó blöffjeimnek. Nem kedveltek meg jobban, az biztos..
Aztán haza. Természetesen, a BKV honlapján rossz a menetrend, és vártunk fél órát az állomáson. Bár ezt nem panaszképen mondom, néhány emberrel kifejezetten szeretek várakozni, bárhol és bármikor..
Aztán a HÉV. Amin olyan fáradtság és levertség hullám öntött el, hogy csoda, hogy két értelmes szót ki tudtam nyögni. Egy pest melletti kis faluba ért a zöld nyavajás (Örs vezér tere?), ott már alig álltam a lábamon. Hülye én. A buszon majd elaludtam, és elfelejtettem, hogy a 32-es és a 7-es kereszteztik 1mást..(Bosnyák téren)Na, sebaj.
Otthon meg meggyes pite várt. Azt hiszem, majd´ betegre ettem magam. Az 1ik kedvenc sütim. Bár melyik nem az? Ehh, mind1. Ma Tsabi felhívott, hogy nincs-e kedvem biliárdozni, vagy valami, de nincs. Illetve..nem is tudom. Délután találka, délelőtt HIK, mikor tudnék én biliárdozni? Na, sebaj, majd máskor. Most inkább a hét második fele miatt fáj a fejem. De ez is megoldódik délután. Vagy nem. Mindenesetre van egy olyan sanda gyanúm, hogy Kharon lesz a legnagyobb vesztese a dolognak.. Pedig már ki is készítettem a 10 könyvet, amit kölcsön kívánok adni neki. Drizzt kalandjai 8-11, meg vampire cucc (tremere trilógia+Szkarabeusz éve trilógia). Majd csak kitalálok valamit..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home