Tuesday, June 28, 2005

time is tickin´away

Image-shock.
Manapság bevillanó képekben merek csak gondolkodni, nehogy megőrüljek. Tegnap majdnem siekrült. Nem tudtam magammal mit kezdeni, járkáltam fel-alá. Idegeskedtem, kapkodtam. Örjítően meleg volt. Talán a sötét teszi, amibe a szobámat zártam. Talán a ventillátor katatonikus búgása. Van vagy 15 éves a kicsike, és a nagymamámtól kaptam. Pedig semmi okom panaszra. Illetve semmi racionális okom. Sőt, hiszen rájöttem, hogy miért kapnak el a rosszkedv-hullámok. Rájöttem, hogy miért vagyok ideges. Na jó, ez utóbbira nincs magyarázat. Csak mert. Mert ilyen kedvem van, és kész. Érdekes, hogy a rosszkedven, és az ingerültségnek nincs kapcsolódási pontja. Ettől leszek pszihó, nemde? Pedig jót ebédeltem is. AKKORA rántott csirkemellet kaptam a Tromos menzájába, hogy nem győztem szuszogni utána. Még finom is volt. Ami nem meglepő, mert eléggé drága, kivéve, ha menüt kér az ember. Ott meg mindig kitalálják, hogy mt nem szeretek. Diretk csinlják, ugye?
Este meg..csalódás a köbön.
Már hozzászoktam, hogy az eurosport megbízhatatlan. Főleg, ha K-1 ről van szó. Inkább az atlétika. Volt, hogy egy tornát nem tudtam végignézni, mert hirtelen, a döntő előtt(!!) elkapcsoltak egy másik műsorra. Köszönöm.
Tegnap a kedvencem, az isteni Alexej Ignashow bunyózott. A párizsi grand prix-n. Ráadásul elsőként. Nos, a mi Alexejünk fáslis lábbal vonult a szorítóba. Tudni kell, hogy muai thai világbajnok a drága, és a térde, illetve a rúgásai a legjobb fegyverei. Most nem rúgott, csak feltartót, és tűrte a combosokat. A végén a kommentátor elárulta, hogy annyira sérült volt, hogy állnia is fájt. De végigbunyózta a három menetet, és szoros pontozással kikapott. Erre természetesen elment a kedvem a noname arcoktól, és kikapcsoltam a tv-t, és aludtam.

Tegnap olyat álmodtam..sajnos el is vetem az eredeti ötletem, és kénytelen vagyok az álmom alapján mesélni augusztusban. Hihetetlen volt, és ha sikerül a kitalált hangulatot átadnom a játékosoknak..le fogják fosni a bokájukat a félelemtől:) Kivéve Kharon, ő valahogy mindig olyan tartózkodó. vagy csak nem mutatja. de most..Muhahaha! Végetek. Csak ennek is neki kéne állni végre. Mint a light-live-nak, vagy a szentendrei bagázsnak. Tényleg, miért nem emileznek már? Most akarnak független játékot, vagy nem? Én még tartom magam az ajánlatomhoz, de a türelmem véges.

Jééé, most, hogy elérhető közelségben van, mégha csak virtuálisan is, kezd jobb kedvem lenni. Mondom, hogy tudom, mi okozza a rosszkedv-hullámokat! Ja, és tűrhetetlen módon még semmi kép a pénteki partiról. Hmmpf! Kérek képeket. Legalább a videót a táncokról! Vagy valami. Üzengessek?
Argi-kérlek törd fel a hírlap honlapját, és olvass be a t. főmunkatársnak az rpg-s cikkért
Dru-tessék blogolni, többet kimozdulni otthonról. És elengedni önmagát, mert jobb, mint az öntépés.
Miriel- tessék blogolni, szintúgy. A táncról kíváncsi vagyok a véleményére
Zsombi-HAJRÁÁÁ!!
Ery-Boldog szülinapot, mégegyszer. És önfeledt torok-harapdálást.
Postás bácsi-igyekezz. Vigyázz rá.
Alyr- ha téged láttalak a HIK büféjében, akkor bocsánat, hogy nem köszöntem. Pedig jól meg is néztem az illetőt, hátha. De nem, vak vagyok, bocsánat.
Anyám-jó ötlet. remélem akadnak még hasonlók. Pééééénz...
Apám-Vissza Afrikába?? Nem akarnál egy-két millával megdobni? Vagy akármelyik barátomat? Ha megnyerném a lottót, akkor tuti, hogy szétosztanám a haverok között. nekem csak olyan 50 mill. kéne. Aztán kamatos-kamatokból ellennék.
Tsiga-tudod te, mit tetté velem? Valszeg fogalmad sincs. nem gond, már nem haragszom.
Boszi-éljél már egy kicsit!
HIK-a köszönés nem divat, azt látom. Se a bejáratnál, se a termekben. Eddig egy ember volt, aki rendsezresen visszaköszönt. Hol az illem? A ruhatáros bácsi még mindig nem kedvel..
Dru: nem tudod, ki a felelős a nyakamon lévő, karomgyanús sebhelyért?

Egy beszélgetés-foszlány, ami azóta se jelent meg sehol:

X1: Olyan jó, hogy mi a barátommal nem szoktunk szerepjátékokról beszélgetni!
X2: Miért, akkor miről beszélgettek?..
...
Tényleg, akkor miről is?:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home