Monday, June 20, 2005

Kf szilveszter

Egyes rajongók emlékeztettek, hogy valamit kihagytam. Valamit elfelejtettem idebiggyeszteni. Ugyanis a legutóbbi KF-ről szóló bejegyzést úgy végeztem be, hogy folyt köv..És azóta nem folyt köv. No, lássuk akkor az árnyoldalt, amiből egyes sznobabb klántársak biza´ kimaradtak. Íme az infamous szilveszteri partik..

No.1

Hotel Terminus.. A portás bácsi aranyos volt, csak a diákomat kérte el, és bemehettem. Illetve jöhetett még Val, Snow, és Arg is. A helyszín: Rhilen lakrésze. Úgy invitált minket, hogy ugyan tölsük ott eme estét, mert hiszen valami buliféle lesz ott. Szokás szerint mindenki némi itallal (Amire emlékszem: Én hoztam győri tequillát, volt vodka, martini, bor, meg minden). Kezdetnek elkezdtünk kártyázni.. Akkor csapott le ránk a forgószél, a káosz eszenciája, alias Snowflake, aki attól a perctől kezdve átlényegült az anti-kártya avatarjává. Onnantól hacsak meglát egy ilyen papírfecnit, rombol, pusztít. De legalábbis átrendezi az asztalt (minimum!). Kösz, amúgy is vesztésre álltam. A két partiból elsőként kiesni.. De legalább megismerkedtem az NWN-nel, míg a többiek gyűrték egymást.
Miután a forgószél elvonult (értsd: abbahagytuk a zsugát), felfigyeltünk rá, hogy kilenc óra van, és mi még nem bontottuk meg az italkészletet. Ja, meg felderítést végeztünk, hogy a közelben van-e valamilyen helység, ahova beülhetünk, avagy sem. Valakivel (Argi v. Snow? nem emléxem) elmentünk bejárni a környéket, és találtunk is, egy már ismert kocsmát. Le is ültünk, amikor odaszólt az egyik pultoslányka, hogy "bocsi, de privát rendezvény van..". Köszi, jókor. Talán nem tűntünk fel.. Na mind1, vissza.
Ahol már fel volt bontva a vodka, és a gin is. Nosza, nekiveselkedtünk a Tequilának! Hoztam citromot is, só volt. Ahhoz képest, hogy gagyi magyar, egész jó! De innentől borult minden. Akárcsak Snow, aki egyik székről a másikra ugrált. Én kedvesen krúgtam az egyiket alóla, pont, mielőtt rálépett volna. Reflexből belémcsimpaszkodott, és úgy esett. El is szakította a pólómat, a cafka! No, sebaj. Odakint közben a folyósón tombolt a koleszos nép, de legalábbis mindenki a környező szobákból. Közben Rhilen eltűnt valamerre..Mi ropiztunk, iszogattunk. Val közölte, hogy éjfélkor el fog menni egy másik buliba. Na, erre eldugtuk a telefonját, bezártuk a szobát. A vége az lett, hogy maradt.. tehetett mást?
Rhilen előkerült. Állítólag végigjárta a folyósót, és parolázott mindenkivel, aki csak elékerült. Ez a "Mindenki" meg galád módon megkínálta mindazon, feltehetőleg alkoholos löttyel, amit a kezébe tartott. Mire deli hercegünk visszatért, alig állt a lábán, és láthatólag nem igazán fogta, merre is van.. Lehuppant az ágyra, és egészen furcsa fejeket vágott. Én egy tigrisbukfenccel felragadtam a szemetest, és azonnal az orra alá dugtam. Még épp időben. Pesze, a mi klántársunkat nem olyan fából faragták, fél óra múltán már kint ökörködött tovább..
Közben Argival csak kevertük a vodka-martinit, és James Bondot játszottunk. Snow elhúzott, Val is. Ez utóbbit elkapták a kinti srácok, és egy , Isten tudja honnan szerzett, bevásárlókocsiba rakták. Egy másik srác ölébe, s egy harmadik meg rájuk..Egy nagy lökés a folyósón, és.. Ja, legközelebb Rhilent láttam, frontálisan nekiment a kocsival a falnak..Reggel csodálkozott, hogy hol zúzta le a karját. Az értelmesebb részleg (Snow, Argi, és én) felfedezte, hogy a szomszédban bólét mernek. Az egy sunyi ital. Mindenféle gyümölcsből, kompótból, és fehérborból, no meg pezsgőből. Habkönnyűnek tűnik (több litert ittunk), pedig nem az. Aztán lementünk a dizsibe. Akkoriban már eléggé tisztult a nép, ezért az éppen akkori aktuális kedvenceket nyomták-mármint az ÉN kedvenceimet. Guano Apes, NW..Illetve, csak ezekre emlékszem. Argi végigülte a mi dance-ünket, és azt motyogta, hogy "olyan, mintha egy tábortűz körül indiántáncolnánk".. Elkezdtem (részegen) kérkedni az akrobatikai tudásommal (van olyan??), és cigánykerekeztem 1et. Rhilen fogta a kihívást, és ő is. Ő nagyobbat esett.
Odafent ropival dobálództunk (többek között), valamint lassan mindenki kifeküdt. Megszálltuk Rhilen gépét, és Sow egy röpke ideig CS-zett , majd én NWN-eztem, és túrtam a zenét. Közben mindenki elaludt..Odakint már hajnali öt volt. Úgyhogy gyorsan hazahúztam, kb. fél óra alatt, gyalog.. Majd alvás. Majd "reggel" hívom a bagázst, ők már takarítottak. Vissza egy kis kártyára.. Asszem..

No.2.

Erre már jobban emlékszem, tekintve, hogy két éve volt, és úton-útfélen meséltem már. Úgyhogy valószínűleg sokaknak lesz ismerős..Nem is hiába.
Szóval arra jutottunk, hogy jó volt a Terminusban. Meg kéne ismételni. De hol? Végül is, a fehérvári albérletre esett a választás. Egy kicsit necces volt, mert tudtam, hogy Kola és Kriszti harmadikán jönnek vissza, tehát másodikán emberi környezetet kell majd varázsolnom. De akkor kit érdekelt?
Elsőnek Argi futott be, kocsival. Hozott két üveg bort, egy üveg tequilát, egy fél marhát (legalább hat kiló sülthúst..), két üveg salátát, és egy kiló fasírtot...nem mondom, többször kellett fordulni, hogy felhordjuk a nyolcadikra. Én az egy üveg mexikói itallal, meg curacoe-val szolgáltam a közjót. Meg ugye a helységgel.
A vonatállomásra kiautóztunk, mert közben lassan befut Rhilen is, meg egy lökött haverja. Előzetesen azt mondta, hogy már ismerem, meg ő is KJF-es volt hajdanán. Nos, ő DT, aki TÉNYLEG KJF-es volt, láttam is párszor, mindenféle rosszhírű társaságban:). A vonatról már dalolva szálltak le, kezükben valami nagyon olcsó whisky (később kiderült, nagyon rossz is). Na, mondom, ez jól kezdődik..Vissza az albiba. akkor még olyan terveket szövögettünk, hogy majd sétálunk 1et a városban, meg benézünk ide+oda. Aha..
Akkor nosza! Nekiálltunk enni, Argi fasírtgolyócskáit. Közben borozgattunk, és én mixeltem egy curacoe+narancslé koktélt midnenkinek. Olyan szép zöld színe van. Többen meggyanusítottak, hogy ez volt a késöbbi bajok okozója. Visszautasítom! De.. A curacoe, és abor végeztével nekiálltunk kedvenc, sokat emlegetett mehikói piámnak. Mind a két üvegnet kitettük az asztalra, és farkasszemet néztünk vele..Aztán hajrá, rohaaam! Tíz óra volt ekkor.
Elsőként DT csinált érdekes dolgokat. Félig lehúnyt szemmel (második köt után) bambult, majd lekezdett csúszni lefelé..Le a székről. Éppen összekapta magát, mielőtt seggreült volna, de nem sokáig. "Nem bírommmma töményetőőő" mondta értelmesen. Aha, biztos. Aztán rohant a wc-re. Na bazz, takaríthatok. Aztán Argi kezdett furcsa dolgokat produkálni. Először is, két deciket töltött a tequilából, de főleg mellé. Aztán, miután mentettük, ami menthető, leroskadt, és folyamatosan vihogott. De több értelmes dologra nem futotta tőle ( fél 11). Viszont az első üveg kiürült. Ez tűrhetetlen, Rhilennel farkasszemet néztünk, és nekiláttunk ennek az újnak.
A következő dolog, amire emlékszem, hogy a klotyót elfoglalta Argi, szóval nekem maradt a fürdőszoba. Ott el is szundítottam egy darabig, de felébredtem, mert rohadt hideg volt a padló, ráadásul egy csomó ütődött odakint folyamatosan ordibált..Mintha azt, hogy "5-4-3-2-1, BUÉÉÉK!".. Aha, tehát éjfél van. No, akkor remegő lábakkal felkeltem, és körbenéztem. DT hortyogott a nagyszobában, Rhilen meg az ÉN ágyamban! Háhh, felháborító! Argi sehol. Akkor bevettem magam abba a helységbe, ahol ittunk. Ott undorító piaszag volt, meg fasírt-bűz. Kiszellőztettem, és lefeküdtem. A gond csak az volt, hogy az ágy kinyithatós, és így, becsukva, eléggé ferde volt. Azonnal elkezdtem szédülni, úgyhogy inkább kinyitottam az ágyat (hossssszas procedúra, mert az asztal útban volt, nem beszélve a székekről), és uzsgyi aludni.
Hajnalban betámolygott Rhilen, hogy körülnézzen, és azonnal lecsaptam a szobámra. Egy kicsit csúnyán nézett rám, mert, habár kiszellőzött a bulihelység, de azért annyira nem. Mindegy..
Másnap rehabilitáció, és kárfelmérés. Főleg az esztétikai érzékem sérült, vagy két óráig takarítottam. Egyedül. De a megmaradt kaja még mindig jó volt, bár olyan másnaposság uralkodott el rajtunk, hogy még! Bezzeg DT-n nem, az ő gyomra irigylésreméltó. Teljesen jól volt, semmi baja. Szemét, ő esett ki legelőször, legalább szenvedjen! Ja, a sokk: Rhilennel csaknem az egész üveget megittuk! Ketten! Abszolul rekord. Valószínű meg is halhattunk volna az alkoholmérgezéstől. De oda se neki! Hazafelé a vonaton eléggé morcos voltam, nem is emlékszem, miért. Pedig énekeltünk, dumáltunk, satöbbi. Ja, nem tudtunk leülni, és a klotyó mellett álltunk. Még hívtam Koláékat, hogy rend van (felmostam, töröltam, estébé), de a szagok azok sehogy sem akartak távozni. Bocs..
Ellenben, amikor legközelebb visszamentem (ötödike?) senki nem panaszkodott, sőtt! A fél marhát megköszönték, még mindig volt belőle, hetekig ettük (Végül Kola pörköltet csinált a maradékból..három hé utéán). Bár a saláták (lencse, kukorica) hamar elfogytak, olyan jók voltak. Gábor közben takarított: megitta a maradék tequilát, bort, mindent. Kivéve a Whisky, az annyira gáz volt, hogy még Kola sem nyúlt hozzá. Én egy kicsit tettem egy teába belőle, amikor bedáthásodtam. Nem segített, de legalább rossz volt. Gábor, miután elmeséltem, mit tettünk, azt mondta, hogy "olyanok vagytok, mint az általános iskolások. Jól berúgtok, azt annyi. Ebben mi a buli?" Mit ne mondjak, igaza van?..

Azért hozzá kell tennem, hogy egy évben egyszer, max. kétszer iszom, akkor is csak bulikban, és olyan társaságban. Ezt azért tartani lehet, meg különben is, az ez alatt történő események évek múltán is szállóigévé lesznek..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home