Thursday, July 28, 2005

bon voyage

Akkor indulok. Ma, sokáig.
Sajnos Snow nem megy kocsival, így kénytelen leszek vonatozni. Úgy tűnik, hogy olyan négy körül felérek Pestre majd holnap, feltéve, ha elérem a vonatokat, buszokat, meg ilyenek. Villám-Várgesztes lesz, az már tuti. Remélem, azért pár MTT-s skaplot el tudok hozni..Mint azt jó támadónak illik..
Ja, természetesen a Charity Shield, azaz az angol szuperkupa akkor lesz, mikor Olaszországban leszek. Szuper. Felvenni? Ugyan, kérem, anyám még mindig nem csináltatta meg a videot. Szuper. Akkor majd csak ismétlésben láthatom a Chelsea:Arsenalt. Az új Arsenalt, az új stadiont, új csapatot. Éljen.
Éljen: Cseh Laci a döntőben. Szerintem Risztovon kívül nincs más, aki érmeket szerezhetne. Az úszósportunk is átalakult, sok a nagyon fiatal. Nem baj, majd Londonban, Ács Zsombor, fiatal reménység, kioktatja a világot. Az én unokatesóm. Csak ne lenne annyira kotnyeles. Bár milyen lenne egy 11 éves gyerek? Ehehhe..
Alig várom már Olaszországot! Egyrészt rég találkoztam a másik családdal, de még az enyémmel is. Kárment és Apát nem láttam egy hónapja. Ami a másik családot illeti.Boszit se láttam egy fél éve. Igaz, a jókedv-katalizátori funkciót leemeltettem a válláról, azért még egy nagyon jó barátom. Bárcsak maradt volna annak a kezdetek kezdetétől, és nem..
Na mindegy.
Ráadásul mostanában megint boldognak érzem magam. Még akkor is, amikor szét találok esni. Mint most. Kissé szétszórt vagyok, de hát csodálod? Hiszen két héten belül öt várost, két országot, és vagy kétezer kilométert teszek meg. Tök jó?..(Közben a net caféban Another brick in the wall megy..majdnem énekelek).
Akkor marad a józan ész. Az meg azt mondja, hogy beszéljem le a Kedvest Kecskemétről. Megpróbálom, már majdnem megy. Illetve: nem megy. Érthető? Aligha. Akkor most mi lesz?
(Szőke üzemmód off)
Úgyhogy most elmegyek. Blogra tőlem ne számítson senki, legalább augusztus közepéig. Megyek nyaralni. Úgyhogy üzenek:
-Sonicica, azaz kedvenc Plásza tremerem: Rituk letudva. Anglia jó hely, ugye? Én mondtam. Szegeden hiányoztál nekünk.
-Icke: írjál. Írj sokat, novellát, sötétet, sokat, novellát.
-Korin: Fel a fejjel. Mindenki csinál hülyeségeket..
-Kharon: Jó zenehallgatást
-Rhilen: Már egy év..Hol az a gyűrű?:D
-Szabolcs: Alakul..a végén még jó tesók leszünk, nem?..
-Gillz: Jó bulizást!

Meg minden. Ciao!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home