Monday, September 12, 2005

elmúltak napjaink

Sok minden történt, végre! Kezdjük előről.

Csütörtök
A HIK-ben egészen szép csapat gyűlt össze. Volt itt Kedves, Miriel, Alyr, meg jómagam. Trécseltünk vagy másfél órán át, megváltottuk a világot, kibeszéltük a nőket/pasikat, a geekeket, emtétét, mindent. Majd húztam haza, ettem egy jó lecsót, szikkadt kenyérrel, mert azzal az igazi. Majd bevágtam a táskámba a csápos demó decket, meg beszereztem egy tábla jófajta csokit, és irány vissza.
Nos, meg kell jegyeznem, hogy eléggé kellemetlen dolog veled kártyázni, Kedvesem. Mert ugye ezt csinálom már egy ideje. Igen, hatalmas előnyöm van, még akkor is, ha egy viszonylag új játékot próbálgatok, és gyak. második napja játszom. Ráadásul szerencsém is volt. Először vertem meg Myskatonic paklit úgy, hogy több, mint három körig tartott a játék. Ráadásul még egy-két szabályt (csatolás) rosszul is mondtam. Lehet, hogy rosszul érezted magad, de nekem egy jó időre elvetetd a kedvemet a veled való duel-ektől. Ehh, nem baj, szeretelek én így is.

Péntek.
Egy rossz nap. Egy nagyon rossz nap. Lementem Fehérvárra, korán keltem. Az odaúton mellém ült egy alkoholista, savanyú bortól szagló ürge, aki ócska rádiót hallgatott, természetesen úgy, hogy a statikus sistergést halljam, akárcsak a telefonok hangját. Kakofónia a javából. Majd leérvén szereztem egy iskolalátogatási papírt, és megint átvertek. Persze, hogy az intrán fent van az összes tanár fogadóórája. Ott van egy fenét, nincs ott semmi.
Hazaérvén kezdődött a vesszőfutásom. Rohanás enni, majd a tromosba fénymásolni, majd haza egy gyors zuhany (másfél perc), mad rohanás színtoszra. Ott elkéstem, de nem gond, mert Gillz is. A beszédtechnika kellemesen telt, ezek az emberek fejlődnek! Nagyon jó volt Patiszon, Gillz, de még Icke is! Ez utóbbi őszintén meglepett, meg kell valjam. Habár az öltözködési szokásai is. Sebaj, mindenki azt visel, amit akar. Legyen az miniszoknya, vagy nagytáboros köpönyeg.
A gyakorlatok is eléggé jók voltak, szépen felépítve. Eh, utána zombulás a városban, fények táncolnak a szememben, térdem fáj, nyűgös lenni, nem erről a bolygóról..Most én voltam nagyon fáradt. Szerepcsere, rossz ízű ivólé.

Szombat

Na erről órákon át tudnék zengeni. Ugyanis kártyaverseny volt. Amin véletlenül harmadik lettem. Kis mákkal első, de Spade csodálatosan undorító játékkal kiejtett, megvert, megalázott. Szép volt. Délelőtt tíztől, este kilencig küzdöttünk. A harmadik hely mellé járt még egy különdíjj is. Nem is írok semmi részletet, akit érdekel, az nézze meg az rpg.hu-s idevágó fórumot. Ott írtam vagy másfél oldalt.
Este megint ájulásszerűen aludtam el.

Vasárnap

Forma egy. Most sem tudom, hogy mi a végeredmény. Arsenal megint kikapott, megint gyásszünetet rendelek el. Hüpp, immáron másdoszorra. Idén nem nyerünk bajnokságot, az biztos. Szerintem Wenger cseszte el, megint, az átigazolásosdit. Eh..
Este/délután fagyi, és egy beszélgetés. Vajon Gréta be fogja valaha is fejezni a meséjét? nem tudom, nem hiszem, talán. Én mindenesetre elkezdem az enyémet. Eh, gonosz lesz. Nagggyon gonosz.

(elfogyott a lendületem, nem is írok tovább)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ehhehh, nem bírok veszíteni. :( erről le kéne szoknom.

1:17 PM  

Post a Comment

<< Home