Thursday, September 15, 2005

SYSTEM OF A DOWN

"Question!"
Sweet berries ready for two ghosts are no different than you.
Ghosts are now waiting for you.
Are you...
Sweet berries ready for two ghosts are no different than you.
Ghosts are now waiting for you.
Are you...
Dreaming! Dreaming the night! Dreaming all right!

Do we! Do we know, when we FLY?
When we, when we go
Do we die?

Sweet berries ready for two ghosts are no different than you.
Ghosts are now waiting for you.
Are you...
Sweet berries ready for two ghosts are no different than you.
Ghosts are now waiting for you.
Are you...
Dreaming! Dreaming the night! Dreaming all right!
Do we! Do we know, when we FLY?
When we, when we go
Do we die

LALALALALALLALAALALALALALAALALALALA

Do we, do we know
When we fly
When we, when we go
Do we die
***

Ez a jelenlegi kedvenc. A klipp miatt is, főleg a nyitó képsorok tetszenek. Valami eszméletlen brutálisan sokkoló. Van ennek a bandának valami csak rá jellemző kép- és hangulatvilága, ami egészen egyedivé teszi őket. Lehet, hogy azért, mert tök hülyék. De ez a groteszk komorság, ami a Question elején (és végén) fogad minket, az brilliáns.
Szóval lehet, hogy buggyantak, de emellett koncepció is van. Ez nekem nagyon finom.
Akárcsak a tegnapi második asztal. Illetve a kártya. Azért érdemes volt lemenni. Az első játékom alatt rossz volt a kedvem, és rossz is volt az asztal. Ha jobb lett volna a játék, akkor nem járt volna az eszem azon, hogy én hülye EZÉRT váltam el a Kedvesemtől. Nop, a második játék valamelyest kárpótolt. Nagy szerepe volt ebben annak, hogy Spade, Tomi is itt volt, az előző verseny három döntőse+ Rudi, aki nagy arc. Szóval az nagyon jó, és izgalmas volt. Ahoz képest, hogy nagyon mókás kis paklival mentem. Eh, elég.

Ráadásul tegnap ettem palacsintát, visszahívtak munka ügyben, láttam focit, kártyáztam, "nőztem", mi kell még? Kezdem azt hinni, hogy ha csak a kis világomra koncentrálok, akkor nem lehet baj. No persze, a kis világom tágul/szűkül folyamatosan, mint mindenkié. Csak most kivételesen jó irányba. Mik lesznek itt? Félek a "Bundy-átok" utolér, és elemészt, ezért nem is fogom leírni, hogy boldog vagyok. Mert a végén még elkap egy BKV ellenőr, leszakad az ég, és kilakoltatnak (árvíz mossa el az építkezést).
Azért nem minden jó, visszakaptam az mp3 lejátszómat, mondván, hogy helyrerakták. Nos nem. Ugyanolyan szar, mint mikor odaadtam. Kösz, szerintem vennem kell majd egy újat.
(Egy kérdés: Mi a rossebért cigiznek az emberek? nem lenne jobb (és olcsóbb) nélküle??)

P.S2: http://gportal.hu/portal/p-p/ -Ez..ez..ez..no comment. A kurzor viszont frankó. Meg lehet csinálni legyekkel+denevérrel is?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ez a belinkelt oldal nagyon brutális. Egyébként szerintem meg lehet csinálni denevérrel meg léggyel, asszem valami vércseppeset már láttam.

4:44 PM  

Post a Comment

<< Home