Monday, October 10, 2005

Mosolyogj!

Íme a heti humor-bonbon:

Ellenőrzőből ollózva:

"Az osztályfőnöki dicséretet még mindig nem íratta alá. Megintem.

"Tanár:"Fia az órán szőllőt (így!!!) evett…
"Szülő:„Kedves tanárnő, október van, mit egyen a gyerek, banánt?"

Tanár:„A fiú túl sokat foglalkozik a lányokkal.”
Szülő:„Tanárnő, kövezzen meg, de én ennek inkább örülök!

”Tanár:„Kedves szülő, tájékoztatom, hogy Péter az étkezdében többször is kézzel evett evőeszköz helyett.”
Szülő:„Köszönöm a tájékoztatást, már tanul lábbal is.”

Tanár:„Jancsika rendszeresen nem issza meg az iskolatejet.”
Szülő:„Kivégzéséről gondoskodom.”

Tanár:„Fia az órán állandóan beszél!”
Szülő:„Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját!”

Tanár:„Értesítem a T. szülőket, hogy fiuk történelemkönyve lapokból áll.”
Szülő:„Itthon ellenőriztük. Valóban.”

Tanár:„Katika nem tud olvasni!”
Szülő:„Ha tudna, nem járatnám iskolába.”

Tanár:„T. Szülő! Leánya irodalomórán vihogott.”
Szülő:„Megdorgáltam. Akkor is vihogott.”

Tanár:„T. szülő, fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem.”
Szülő:„Az Isten szerelmére: miért engem?”

No, meg a Star Wars link. Vigyázat, öl!
http://www.starwarsspoofs.com/
Bolygókra katt..Én halálra röhögöm magam tőle..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home