Tuesday, December 13, 2005

vannak rendes emberek??

Hát igen. Elkéstem. ÉN!
Megesik. Ez a múlt héten történt, a Nightmare before Christmas partin, a gyárban. Épp fürödtem, mikor a Kedves hívott ( végre-valahára), hogy jó lenne, ha 15 percen belül a Borároson lennék. Nos..Erre nincs ember, aki képes volna, úgyhogy késtem. Mindegy, mert Ashtring és GP is késtek, de lehet, hogy elértük volna azt a buszt..Így elhúzott az orrunk előtt. Sebaj! Mentünk venni gyanúsan kinéző szendvicseket, de ízre azt mondták, nem volt vele gond ( bennem a rendkívül egészségtelen ámda rendkívül drága mekis cucc dolgozott). GP a buszon elmagyarázta, hogy a filmből ő mindig csak 40 percet bír ki..aztán nyomban elalszik. Vannak ilyenek..Én a szomszédokon tudok elaludni.
Sajnos Atis még felugrott a buszra, így beszélni kellett vele. Ahogy elnéztem, nem túl közkedvelt figura. De legalább tud fotózni.

Maga a cucc elég jó volt. A filmről késtünk, már javában csomagoltak ajándékokat a halloweeni lények. A vámpírok éppen jéghokiztak a tökfejjel, ami állati volt! Meg amúgy az egész film az, rég láttam. GP megjegyezte, hogy jó, hogy késtünk, mert így nem horkolt. 40 percet láttunk, ugyanis.. Ja, és Gillzt megismerte a ruhatáros ürge. Hehe, nem rossz. Aztán..Láttam, hogy Atis és haverja abszintolnak. Így befizettem én is egyre..az utolsóra. nekem sajtolták ki az uccsó cseppeket, de megérte. Műanyag pohárban..Féltem, hogy elolvasztom, de szerencsére nem csöppent le egy kéken égő bombácska. Jól esett. Meg az a négy kör unikum is, amit Asthringgal toltunk.
A Muzik is jó volt, kivéve az elejét, ahol a kórosan elharapódzó nyolcvanas évek dühöngtek. Nem értem..Lassan minden ld50-es partin ezzel jönnek, ami se nem gót, se nem cyber. Se semmi. Oké, szeretem, de nem bulikban. Majd azért jött az igazi ugrálnivaló is. Alkohollal könnyebb.
Volt itt aktuális sláger is ( Benzin a Rammsteintől, meg Twisted transistor a Korntól), meg mindenféle. Crüxshadows, például. Gp is táncolt, nem láttam még. Gillz is azt mondta, hogy csak egyszer, de akkor is alig, lévén lázas volt. De most..
Ahtring meg NAGYON közelről vette szemügyre egy hölgy igen dús dekoltázsát. Jah, és emez két bérenc, címeres gazember, nem átall szembe vakuzni. Engem, téged, akárkit. Vigyázz!

Hajnali háromkor mentünk haza. Beszélgettünk kicsit, és azóta is rágódom rajta. De butaság, mert csak a fáradtság mondatta veled azokat a szavakat. Ugye? Ha nem, akkor szólj, kérlek.

Jah, és igen. Marvin fog GP sírján táncolni. Megígértük neki.

Tegnap, hétfőn, végre elmúlt egy gyomorgörcs. Leszállítottuk a gépet. Gillz gépét. Nem az apjáét, testvéreiét, hanem az övét. Pepinó nagyon rendes volt, mint mindig. Pl.: csak nettó árat kért, azaz nagykeráron vettünk gépet. Isteni konfig lett, ezen az áron..Én is ilyet.
Gillz nagyon örült neki. Már csak ezért megérte. Remélem működni fog, rendesen, és a monitor sem ijeszt rá.

Ma meg..Bejött a boltba egy ember, aki nem akart semmit venni. De megkért, hogy fordítsak le neki pár festmény-címet. Nagyon fontos lenne. Hát jó, elég fáradt voltam már, de egye-ragya. Erre megkérdezi, hogy mivel hálálhatná meg. Mondom neki, vegyen egy könyvet, félig nevetve, zavarban. Arra gondoltam, hogy magának. Erre ő NEKEM vett egy könyvet. Mondja: Válasszak valamit. Hát, gyorsan leemeltem egy szótárat, amit kinéztem magamnak, és valszeg meg is vettem volna. Most van egy wordpower-em, cd-vel. Ja, és vannak rendes emberek. Látok. Egyszer MCDonaldsba bement egy hajléktalan ( Blahán), és a biztonsági őr ki akarta dobni. A szegény ember hiába mondta, hogy itt a pénze ( csupa húszas), ő csak enni szeretne, de a bizti-őr nem tágított. Egy ember aztán odament, és a hajléktalan kezébe nyomott két hamburgert. Szép ez.
Ezen a héten én is két kéregetőnek adtam két-kétszáz forintot. Nekik jobban kell. Az egyik tolószékes volt.
Egy középkorú asszony felállított egy kamasz álltal felrúgott kukát.
A szemetet nem lesöpörte a földre a metrón egy ember, hanem összeszedte, és kidobta akövetkező megállóban.
Van itt még remény.

4 Comments:

Blogger miriel said...

A remény meghalt. Már nagyon régen, csak nem vettük észre.

8:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dehogy. Cak elbújt a ködben.

9:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

A remény nem szokik meghalni!
A buszon a multkor rámszólt egy nő, hogy takarodjak le onnan ahol ültem mert ő oda akarja tenni a csomagját. A busz többi utasa mellém állt. Két velem egykorú pedig segített egy többgyerekes anyának levinni a lépcsőn az ikerbabkocsiját..

6:41 PM  
Blogger gothposeur said...

A remény nem előlény, h meghaljon :)=

Csak percepciós tulajdonsága az embernek. :kocka:

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home