Tuesday, January 17, 2006

agymenek

Hát..
Blogolok, blogolok, de miről? Az elmúlt két napom a fociról és a Need for Speedről szólt. Fociról, mert kikapott az MU, mégpedig a városi riválistól, valamint ( és elsősorban) végre nyert az Arsenal, mégpedig héttel. Szép volt, kár hogy nem adta a tv. Az összefoglalót azért megnéztem. Úgy is élveztem minden percét.
Az NFS-t nem kell magyarázni. Jah, meg hébe-hóba megnézek egy-egy dragonball filmet. A sorozatokba bele sem kezdek. De azért csordogálnak az események.

Pl be keleltt volna már fizetnem a csekket. De mivel a KJF valamiért soha nem pampogott amiatt, hogy későn, de fizettek, emiatt nem aggódom. Mondjuk hétfőn emiatt csak ki kellett volna dugnom az orromat, de valahogy olyan ridegnek tűnt a külvilág, és oly csábítónak a vendégszerető lakás. Csak azt sajnáltam, hogy nem tudtam kommunikálni a Kedvessel. Éppen ezrét hétfő este felhívtam, hogy legalább hangját halljam, de nem volt otthon. A visszahívásra tett kísérleteim meg elhallnak az üzenetet átadó családtagokon. Gondolom. De mind1, még jó a kedvem. Gyanítom, holnap már nem így lesz, de sebaj.

Jah, majdnem megint láthattam a lakásom. Emesével megbeszáéltük, hogy szerdán kimegyünk mérni, melyik bútor és hogyan férne el. Majd felhívtam az apámat, hogy megkérdezzem, a szerda okés-e. Hááát..itt már gondok adódtak. Merthogy ugye csak délután tudnánk kimenni, mégpedig későn, és akkor már sötét van. Villany még nincs, áram se nagyon. Hmm, kéne valami erősebb zseblámpa. Ezen kezdtem agyalni, amikor ma, azaz kedden kiderült, hogy éppen burkolnak, és ezen a héten nem mehetünk. Ja, és Emesének is közbejött valami. Hm, valaki nagyon távol akar tartani a lakásomtól, de nem hagyom magam, annyi szent!

Hejhh, még mindig nem ettem meg azt a csokit. ott van a műkrizantén, egy gesztenye és egy ankhos nyaklánc mellett. Igaz, ez utóbbinak semmi köze a többihez, egyszerűen csak ott a helye..Az üveggyöngy meg azóta is abban a zsebemben van, aahova akkor tettem, mikor kaptam. No, mármint nem a piros csomag, hanem a talált kék. De a marcipán..az már elfogyott. Először csak a harmadát ettem meg, mert gondoltam a családtagjaimra is. Majd eszembe jutott, hogy ezt ÉN kaptam, és befaltam az egészet. Hm. Rosszul tettem volna? Mindegy, ez van, és édesség ügyében olyan vagyok, mint Joey. Nincs kegyelem.

És beindult végre ( végreee) a játék is. Mármint a vampire. egy kicsit felpörögtünk. A szombati McLeanes is jó lesz, remélem. Gillz karaktere is egészen begorombult..fegyver? Végül is, miért ne? A sok hülye vamp között kell a biztonság. Valóban nem volt eddig szimpatikusnak sem tűnő NPC-m?.. No, ez majd kiderül.

(hehe, most irtanak csótányt HIK-ben. Ilyen se volt még. De nem oylan büdös, mint fehérváron volt. )

így csak nem hagyok abba egy blogot. Csótányirtással. Az olyan stílustalan. jah, két nap alatt kiolvastam az Orwell könyvet. Jó volt, megint. Most belevetem magam Rice kisasszony Lestatjába, ismét. Amíg be nem szerzem az új boszis könyvet. Remélem kedvesnek is tetszett/tetszik. Huhh, vajon GP lábadozik már, vagy még "dáthás"? Kiderül a reklám után. Biztos akartam valami fontosat még, de nem jut az eszembe..

Megint fordítanom kell a boltnak. Most eléggé 1szerűt. A múltkor egy új-zélandi csókának kellett írnom, hogy bocsi, amiért nem kapta meg a nyáron vett könyvet. Ciki. Most csak annyi, hogy szerdán ötig vagyunk csak nyitva. Utána mit kezdjek a szabadidőmmel?..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gyere Rackbe ;)

10:27 PM  
Blogger gothposeur said...

hátööö.. lenne nekem is ötletem, de miattam mehetsz akár kártyázni is :twisted:

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Melyik boszisat? Van pár itthon. Igaz, van ami angolul.

11:09 AM  

Post a Comment

<< Home