Friday, February 03, 2006

ez egy blog bejegyzés címe

Egy délutánon, valamikor Karácsony tájékán, HIk-ből hazafelé eset történt meg. Egy jól szituált, sportosan öltözött úriember szólított meg, miszerint őt kirabolták. Egy MC´Donaldsban ottfelejtette a táskáját, benne nyolcvanezer magyar forinttal, és a telefonjával. Csak annyit kér, hogy adjak neki nyolc ezer magyar pénzt, ami elég neki a vonatjegyhez. Itt a telefonszáma, és a lakcíme, megadja, csak segítsek. Akkor szabadkozva mondtam, hogy "nincs nálam ennyi pénz", mire azt válaszolta, hogy "dehogy nincs, csak nem akarok segíteni, milrt nem ezt modnod? Hát nem igaz, hogy ebben a városban mindenki hazug és csak magára gondol". Ugyebár az emebr nem nagyon mászkál ennyi zsetonnal, de nekem éppen akkor pont volt annyim, hiszen ajándékokat mentem begyűjteni. Egy kicsit rosszul éreztem magam, miután elváltunk. Ő mérgelődve, én meg lapítva.

A héten, a Ferenciek terénél megszólított egy sportosan öltözött úriember, hogy őt kirabolták, a váci utcai Mekiben, és kéne neki nyolcezer magyar pínz, hogy vonatjegyet vehessen. Lakcím, telefonszám, és visszaadja. Vigyorogva megmutattam neki a pénztárcám, amiben egy kitöltött csekk volt. Ha akarja, befizetheti nekem, mert amúgy nincs pínzem. Hehe..
Mintha lenne némi hasonlóság a két történet között, nemde? Nagyon úgy hiszem, hogy csalókkal van dolgunk, akik, szokás szerint, emberi szimpátiára építve próbálnak anyagi haszonhoz jutni. Ráadásul ugye, semmi bizonyíték ellenük, ha netán-netán valaki feljelentené az úriembereket. Most vigyorgok csak, hogy habár már akkor is sejtettem, hogy suskus van a háttérben, mikor az első alkalommal utasítottam vissza a srácot ( azt a srácot, nem volt ugyanaz), de azért fájt. Most meg..Nevetek csak. Hát ez van, amice, valaki dolgozik, valaki csal.

Tegnap dumáltunk Rhilennel, és sakkoztunk. Hihi, főleg Bloodlines volt a téma. Ne félj, Gillz, át lehet öltözni, figyelj a párbeszédekre, és tudd meg: öt féle befejezése van a játéknak..Sok sikert! Kicsi Mariusomon ( tremere állat) most mély lila zakó van, kék nadrággal..Keresd Fat Joe-t! És vegyél tőle vmi kézifegyvert..Ja, és add el a felesleges cuccokat, pl.: rádió, óra.. Én is azt teszem.
Oh, szegény Rhilen. Sokat dolgozott a szentem, biztosan :gonoszlol:.. Mert az első sakkpartiban bedaráltam, türelmesen, komótosan, a másodikban meg..huhh, ott leizzadtunk rendesen. Végig huszár-vezér szorongatta a királyomat ( sötéttel voltam), és a játék végén tudtam csak kitörni, és a magára hagyott világos király könnyű préda volt. Nehéz, hosszú parti. A haramadik is. Ott egyszerűsítettünk gyalog-bástya, nekem gyalog-huszár végjátékra, de volt kettős gyalogelőnyöm is. Szegény..Három parti, három vereség. összetettben egy-egy az állás.

Ma meg buli. Holnap csládi banzáj. Hát igen, találkozni kell a rajongókkal is, néha-néha. De mi lesz a jövő héten? Jah, és sajnos emiatt nem tudunk két hétig játszani. Ami hiányzoni fog, mert jön a csúcspont. Személyes sztoriszálak befejezése, valamint a nagy rejté..akarom mondani A Nagy Rejtély megoldása is. Persze, nem lesz mindenre válasz..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT, ÁLMOK ŐRE! ;)

artemisz voltam, pusszantás.

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home