Sunday, February 12, 2006

ajándékok

Nos, megjött a család. Reggelre teljesen kialudtam magam, vagy tíz órán át. Nem rossz, egyáltalán nem. Hm, nem értem, hogy a Final Cut-ot miért nem hallgattam eddig. A Wall mellett a másik remekmű.
De vissza a reggelhez. Még előző este elhatároztam, hogy változtatok valamit, és lőn. Borotva elő, bajuszt le. Elég érdekes így a fejem, azt hiszem vissza fogom növeszteni, de addig is így, csupasz ajakkal leszek még pár napig. Olyan furcsa érzés. Meg tudnám szokni, de a fejem jobb némi szörzettel. Az állam is megkopasztottam kicsit, de oda se neki.

Gyorsan megjöttek a vendégek, és lassan mentek el. Jó volt egy kcisit dumálni, de tipikusan olyan volt, hogy bármit mondtam, utána kínos csönd ereszkedett ránk pár percig. Úgyhogy jobbnak láttam elvonulni. De a kedvem töretlen. Kaptam sok hasznos cuccot megint, és rengeteg édességem van. Megint. Meg torta, süti, halleluja, gyomorbaj. Na, nem, még nincs.

Sportélmény is megvolt, úgyhogy ez is oké. Bár Ahonnen nem nyert. És az Inter is vesztésre áll. Sebaj.

Ajándék nektek: www.dreamerkf.deviantart.com ..és minden eddigi értékelhető munkám.

Valszeg ki van linkelve.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home