Wednesday, February 22, 2006

fel

oda tettem a pizzám. kíváncsi vagyok, hogy oda tudom-e égetni. Ráadásul kialudt az izzó a sütőben, így gyakran kell nyitogatni. Sebaj, majd csak lesz valahogy. ma meg lusta disznó voltam, és elneteltem a vásárlási időmet. ez van.

Amúgy tegnap este meg kiderült, miért vártam már annyira, évek óta a Real Madridot..

Bővebben:

http://www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=107143

Hehehehahaha..
Anyám benyitott 11 előtt, hogy mik ezek a sátáni kacajok miket eregetek egyedül a szobámban. hiheheee.. Lehetett volna akár 0-4 is:D De eeez..ez nagyon jól esett. Az első perctől az utolsóig

No, lerendeztük a klánt is végre. Szót se róla többet. Majd márciusban, élőben. Jó lessz, dlágaszág, ugye jó?

Te meg, te szőke, bírd még egy kicsit. Csak azt sajnálom, hogy nem lehetek veled. No, de majd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home