Thursday, March 16, 2006

nabumm

Azt hiszem, hogy a szövegboxokkal volt valami baj, ha editelni akartam. Mindegy, nem változott semmi. Akkor mostantól nem editelek. Na bumm.
Azért történt egy s más. De juszt se írom le. Például azt sem, hogy megnéztük a Casanovát. ´Oszt kedvem szottyant valami bajvívót játszani. Aranyos kis film, engem leginkább a Múmiára emlékeztet. Kár, hogy nem történelem hű, és a végén casanovát nem vezetik át a Sóhajok Hídján, ahogy annak lennie kell. De Oliver Plat és Jeremy Irons zseniálisat alakít. Igazi jutalomjáték nekik ez a film. Letölteni, megnézni jó. Főleg miattuk. Ja, és Gillz szerint a sóvárgó tizenéves fiúcska jobbképűbb, mint Giacomi Casanova. Mittomén. Lehet. Szerintem Casanova szerelmének anyja a legjobb bige.
Jah, és voltunk buliban is ám! GP 18. születésnapján. Vagy még csak 17? Nem emléxem.. Aranyos volt, táncoltunk sokat. Csak sajnos a kb. négy dj-ből kettő volt igazán jó, a másik kettő..háát, nem szerettem meg jobban a future poppot. Meg a trance, GOA izét sem. Az industrial metal még jó, csak ne akarjon a sok részeg állat fejbe vágni. Mondjuk ez még nem baj, de a Kedvesemet azért végképp ne. Ja, és vegyék észre, hogy nem azért tolom meg jó erősen, mert most pogózni szeretnék, hanem mert állon vágta Gillzt. Hörr. Nem értem.

Jah, meg volt a testvéremnek születésnapja is. Az a sok kaja..hehhe..Ezért szeretem ezeket a családi összeröffenéseket. Mascarponés szendvics..húspástétom, almás pite. Mi kell még? Mondjuk egy email.
De gyorsan ám!

Ja, tudja valaki, hogy Blint és Gréta mikor jönnek haza?

Na, meg megkerült egy billentyűzet+egér+zsinorzat kombináció is. Még jó, hogy a szervezőnéni azt mondta, hogy az ipartestületiben nincs. De meglett, és ez a fő. Hmm, vissza kell szorítani a rosszindulatú énemet ezzel kapcsolatban. Hess, hess. Ma mosolygósnak kell lenni, annak ellenére, hogy nincs éppen jó kedvem. Még egy dolog, amiről lemaradtam a munka miatt. Színház. Hurrá, hurrá. Éljünk vidáman.

( rosszabbul élünk, mint négy éve. 100%-kal kevesebb live, 100%-kal kevesebb színház, 100%-kal kevesebb színjátszó, 60%-kal kevesebb kártya)

( jobban élünk, mint négy éve. 75%-kal több buli, 99%-kal több beteljesült szerelem, 50%-kal több szerepjáték, 100%-kal több blog)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home