Monday, March 13, 2006

I am sooo uselesss right now.


Hát ébren ismét. A gáz az volt, hogy mellettem volt a radiátor, és nem aludtam valami sokat. Sebaj. De elég ennyit a klántaliról. Jó volt, szép volt, jól is éreztem magam. Azért nem írok róla, mert akkor élőben miről beszélnénk, ugyebár..
Jelenleg egy kicsit fáradt vagyok, de majd kialszom. Ja, és Rhilent ismét elragadta valami forgószél, amit vámpirkártyának hívnak, és jajj, szegény. Mappák, egyebek. Kár volt úgy kiejteni, de megérdemli a szemét, legalább törlesztek a sakk miatt. Az meg nem járja, hogy midnenkinek én dobok össze paklikat. Eh, ez van.

Tegnap végképp szétoszlott a liverpooli mítosz, az Arsenal megzúzta őket 2:1-re. És még mákjuk volt.

Gábor még mindig nem jelentkezett, kezdek lemondani róla. Sebaj. Valakinek ezt is csinálnia kell. Most várok.
Várok.
Várok.

Mikor írsz?


0 Comments:

Post a Comment

<< Home