Tuesday, April 04, 2006

rizibiziii

Azt eszem, bizony. Mégpedig sonkával. Mert ez így finom. Persze, lehetne vele valami más is, de a virsli kifogyott, és nincs türelmem valami csirkés bigyót összecsapni. Úgyhogy most ez megy. Juhú, kritizáltam novellákat, átszabtam az enyémet. Vissza az időben. Épp megjövök interjúról. Délre. Amikor a Kedves abbahagyja a netelést, és lelép haza, meg suliba. Hurrá. Régebben születtek ilyen bejegyzések, hogy "Hét perc..csak hét percel késtem le". Vagy valami hasonló. Jajj, szegény. Olvasgatván a blogját most ott lenne a helyem mellette. Akár lehet is még. Holnap mindenképp. Remélem a munka nem kavar bele. Interjú vicces volt, izgultam rendesen, remélem azért kellek nekik. Igaz, az a teszt meglepetésként ért, mintha Laci azt mondta volna, hogy kitölti nekem. Nem baj, ha felvesznek semmi nem baj.
Hm. Kéne már írnom a karaktert. De inkább játszom, hehehe, geek. Még jó, hogy amikor értelmes gondolataim vannak, mondjuk fél napnyi unalom után a boltban, akkor jön meg az ihletem a bloglásra. Most meg kanállal tömöm magamba a rízst, és hülyeségeket írok. Nem tudom, ki az a srác, aki most lőtte fel a novelláját, de lég gyengére sikerült, szerintem. Alyré üde színfolt, de összecsapta. Szerintem. Annyi a hibaaaa.. Sebaj. Majd kiutálnak az írókörből, mert kritizálok. Nem evszek vissza, amúgy se. Jah, és tegnap Elíziumba találkoztam Enkarával. Azt hinnéd, hogy az uccsó geek volt? Neeeeem, hetesen ott volt Messor, GP, és Petya is. Jöttek az RPG szemináriumról. Legközelebb jön dr.Tisi is. Ajjaj. Mindenki reszkessen. Ja a hetesről épp leszállt Blint és Siona is. Mik vannak..
Szóval hiányzik a Kedves. Megyek lelekeket ápolni. Majd mittomén. Holnap meg hívnak jól, hogy kellek-e. Remélem igen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nem hiszem, hogy emiatt ki lennél utálva:)

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home