Friday, April 21, 2006

Heyho, semmi rossz

Éppen Sandmant másolok, ahelyett, hogy loholnék színtoszra. Majd késve ( eléggé) beesek. Most jöttem haza, és kifújom magam. Eléggé eredményes voltam, annak ellenére, hogy üzletet nem sikerült nyélbe ütnöm. Igaz, közel álltam hozzá.
Jah, és komolyan stresszelek. Nem tudom, miért. Ez annyira nem jó. egy csomót iszom, reggelente nem tudok enni, és álandóan görcsbe rándul a gyomrom. Annyira nem jó érzés, még vizsgák alatt se éreztem ilyet. Nem jó, határozottan nem. De alakul a dolog.
Tegnapelőtt meg kaptam egy ajándékot. Azt hiszem, az mentett meg. Tegnap meg egy MSNezés formájában. Jó érzés, ha hiányolják az embert. Bár ezt, amint mondtam is, teljesen megértem, hiszen ki ne hiányolná a közkedvelt pókem..izé Balázst.
Ma Gyárba megyünk, hogy levezessem a feszültséget, és rázzam a fejem. Jó lesz, ugye?..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Msn-címed hol lehet elérni? Vmikor össze kellene futnunk. Visszaadnám a könyved, miegymás.

9:12 AM  

Post a Comment

<< Home