Wednesday, April 12, 2006


Érdekes..szürke lett a bloggergép háttere..Egyre érdekesebb a dolog. Sebaj. Mikor vasárnap felébredtem, az öcsém azzal fogadott, hogy elszállt a net. Az UPC éjjel-nappal hívható bizbasza felvette MA a telefont, és helyrerakta a dolgot. Kösz, bazmeg.

2006.04.8.

A Kedvesem beteg lett. Ez megesik mindenkivel, de az már nem, hogy láza ellenére is megy buliba, és fellépni. Mindegy, felnőtt nő, tudja, mennyit bír, és meddig. Mikor eltántorgott hozzánk, már egy lázcsillapító dolgozott benne. Itthon kisminkelt, majd lemosta. Így utcára azért mégsem mehetek, vagy mi. Majd próbált inget, nadrágot. Ráaplikáltuk a nyakörvet és a papi nyakéket is ( nem egymásra, persze..). Meg kell állapítanom, hogy nem áll jól neki a férfi ing. Abszolút elnyomja a nőiességét, márpedig meglehetősen nőies az én párom.
Majd hajrá, induljunk. Hova? Háát, valahol az Árpád híd környékén van..Mindegy. Gillz egyre kétségbeesettebb, és sápadtabb. Miriel majd Emke elirányított, és az Abracadabra próbált 1et. Én közben unatkoztam, és falat támasztottam. Próbák után elmentünk hármasba mekibe, ahol komolyan elgondokodtam rajta, hogy lesz*rom, hogy megharagudik rám, megsértődik, de fogom, a hónom alá csapom, és hazacipelem Gillzt. Rosszul lett, majd ´ elájult. Fakult az életből ( az nem mondhatom, hogy sápadt, mindig az). De nem. Talán hiba volt.

A buli maga überfos. Tényleg, egy teljesen átlagos, olyan "hm-hm" gyáripari bulinál is rosszabb. Mások másképpen látják, de nekem elvette a kedvem mindenféle megmozdulástól. A zene átlagos tekkno izé volt, amit még Gillz sem tolerált ( ami nagy szó). A goth section meg elment. A szokásos slágertéma ment, mint a gyárban, csak a hely nem volt jobba gyárnál. A Performanszot elrontották, de nem volt zavaró az időhúzásuk. Végeredményben sikerült, és tetszetős volt. A jelmezek tényleg sokat dobtak rajta. És a visszhangokat olvasván beigazolódott, hogy sokan rövidnek tartják. Sebaj.
Előtte beszélgettem egy csajjal, akinek nem hallottam a nevét. Ő a cigizésről tartott kiselőadást, és sajnos nem igazán értettem, úgyhogy okosan bólogattam. Jah, megígérte, hogy linkel ide vmi novella író is, de nem tette. Majd Asthring felvilágosított, hogy walkunafraiddal tárgyaltam épp.. Hm. Vele egész jóba vagyok mindenféle fórumokon. Mik vannak..
Jah, és akkor már dolgozott bennem négy unikum +1 tequilla..Jó móka volt.
Csak szar buli.

2006.04.09.

Nem történt semmi. Gillz nagyon beteg, én meg "élvezhettem"? ahogyan az Arsenal kikap a ManU-tól. Éljen. Szar nap votl, egy szar buli után. És úgy tűnt, én is betegszem meg. Éljen?Gillz 39 fokos lázban alszik. Telefonálok, Zsuzsi veszi fel. Nem baj, Kedves, engem is támad, mindenkit támad a húgod. Majd elszámol a világgal, nagyobb gondja is lehet, semmint velünk szórakozzon.

2006.04.10.

Képződöm üzletkötővé. Egészen logikus, és mivel eléggé fejlett a verbális inteligenciám, menni fog. Legalábbis remélem, mert ma egész nap szerződéseket töltöttünk ki gyakorlás szempontjából, persze, persze. .
És nincs net. Balázs hulla fáradt és beteg. Jah, az én vagyok! Gillz jobban van, és képregényül. mentem beteglátogatni, és vittem neki gyógyító teát és gyógyító csokit..

2006.04.11

Beteg, beteg. Tanulunk eladni, és egész jól megy. Az infó gyűjtés és az ajánlattételt még gyakorolnom kell, az megy kevésbé, ellenben a hangulatoldás és az ismertető profi. Legalábbis az lesz(ek).
Este mentem színházba, és egy kicsit ..nagyon nyüff voltam. Fáradt. belefáradtam egy kicsit az egészbe, és az egyetlen támaszomra hajtottam a fejem, és..nyüffögtem. Kellesz nekem, szükségem van rád.

2006.04.0

Ma ismét képződöm. Egész nap szituációzunk és a kifogásokat gyakoroljuk. Ez is mehet. És van net. És olvasom, hogy midnenki hú de jól érezte magát kollektíván. Jó. Legyen úgy. Én nem. És hiányzik. És rossz kedvem van. Ismét kioktatnak, ismét nem veszi észre senki, hogy ha elhúzok, akkor az nem azt jelenti, hogy "beszélgessünk még". Hagyjatok már. Holnap se találkozom vele. Egyre függőbb vagy, hapsikám, ez nem nagyon jó ám. Mind1. Semmit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home