Tuesday, May 09, 2006

hm

Fáradt vagyok. Bejártam az egész várost, gyakorlatilag. Oké, Kispestet nem látogattam meg, csak Visegrádi út- Budagyöngye-Angol utca-MOM park..Vajon hány kilométer? MIndegy, megérte. Legalább felmondhattam, és lehetett új állásom. Csak rettenetesen sokat kivett belőlem. MInd fizikálisan, mind érzelmileg. Annyira, hogy így este a szociális és empatikus képességeim a zérushoz közelítettek. Nem szabad nekem ilyenkor csapatban egy vadi új társasjátékot kipróbálnom. Főleg akkor nem, ha a csapattársam teleeszi magát, nem..túleszi magát, és sértődékeny. Én meg nem figyelek oda. Mondjuk annyira nem gáz, csak akkor, ha történetesen a kedvese az ember fiának. Hoppá, várjunk csak, nekem Gillz volt a csapattársam. Hm, ezt elcsesztem. Egy héten belül másodszorra. Nem rossz, Balázska, nem rossz. Most csak az az egy gondom, hogy rohadt fáradt vagyok, az öcsém a fürdőben, így no hajmosás, vagy akármi. Kelek marha korán, és nem pihenem ki magam. Pedig rám férne, nagyon is. MIndegy, nem ez az egy dolog, ami hiányzik az életemből. Lassan kezdek hozzászokni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home