Friday, August 25, 2006

hiszti

A tegnapi napom majdnem totális csőd volt. A kártyát nem élvezte szinte senki, én próbáltam jól érezni magam. Khamul folyton rinyált, Ági beleunt az elején, én meg..próbáltam lelkes maradni. Tulajdonképpen az egész csak a végén tudatosult bennem, amikor Khamul is elment. Nem volt jó így. Rhilen legalább játszott.
Nem biztos, hogy kezdő társaságban élvezni tudom a játékot, a folytonos rinyát és az unott arcokat. Le kell járnom Rackbe vagy inkább versenyekre. A legközelebbi másodikán lesz.. Tehát erről lemaradtam, juhé. Pedig nagyon szeretnék elmenni rá, de úgy űnik, az élet köp arra, amit nagyon szeretnék.
Amiatt nem vagyok totálisan befordulva, az Gillz. A mosolyával, kedvességével meg tudta menteni a tegnapot.
Meg WoW..Az is totális csőd volt. Lassan ott tartok, hogy hagyom az egészet a francba. Ha valakinek esetéeg vannak GB patchjei, az szóljon, mert a nagy büdös interneten, ahol midnen megtalálható, ahol minden fönt van, nos, ott nincs. Csak a nagy, 450 megás file, a többi sehol. Éljen. Na, persze, mégis van, de fizetős oldalon.EZÉRT nem fogok pénzt kiadni. Amúgy is rettenetesen költséges volt ez a hónap. Hihetetlen pénzt költöttem, szinte a semmire. Még van..
De mondjuk jövő hét hétfőig újabb összeget kéne a semmiért befizetnem. A sulival késhetek egy napot, ha kedden megyek postára, nem szólnak meg érte, és gyanítom, a THK sem. Jajjdejó. Szegedre sincs kedvem menni, ma buliba sem. Én nem akarok smemit, csak egy kis nyugalmat.
A kollegák, jajdejó.
Andi val egyre több bajom van. míg a troll komikus, ő nem. Folyamatosan panaszkodik, főleg anyagi, ergo nem túl lényeges ( kunc-kunc) dolgok miatt. Immáron három hónapja hallgatom, mennyi kiadása van, és mennyire bántják őt. Én legalább akkor panaszkodom, amikor előjön a probléma, ő meg permanensen. ÉS természetesen ki a hibás, ha szóvá teszem?
A mai reggel nem vidám. A mai délután nem tudom, mennyire lesz az. Egy büdös kocsmában kell majd jópofiznom azzal az emberrel, aki miatt ismételten szívni fogok.
Hogy mi vidítana fel? Talán egy szőke, aki ma egész nap táncolni fog, nyújtani, mozgáskoordinálni. Én pedig mehetek lezárni. És búsulni.
Jacopo blogja egészen megtetszett. Mind tartalom, mind külcsín tekintetében. Az az ember beteg. Egy videóm is tanúsítja.

Mit szeretnék csinálni? Aludni, olvasni, pihenni leginkább. Otthon Gillzzel lenni, nem lenni, nem törődni azzal, ami a reluxa mögött zajlik.

Pocsék antihős vagyok. nem megyek ki antihősködni. Pocsék hős vagyok. A királylányt megenné a sárkány, miközbe hangosan sóhajtoznék a királylány után. Sárkánynak jó lennék. Ennék egy királylányt, majd leszúrna a lovag. Aki suicide lenne, mert felfaltam a csajt. Legalább neki is legyen rossz.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home