Friday, August 25, 2006

jujjdejó

Az internet hátránya. Mert hiába írom le, hogy szarul vagyok, hiába panaszkodok..próbálok panaszkodni, egész egyszerűen nem veszi észre. És tudom, hogy nagyon nehéz, így, fizikailag kipurcanni, de ettől nekem nem lesz jobb.
Kicsigillz megpróbált vidítani. Kahmult térítettem. Egész este várok rá, és kapom a szokásos szar szóvicceket. Miért nem írja, hogy..mindegy. ezt mondtam neki is: Mindegy.
Mit számítok, ugyebár.

Reggel óta nem lett jobb, csak überszarabb. Egész nap szerveztem, rendet raktam a gépen. És Kálmán egy hülye, önző, egoista pöcs. Szarul dolgozott, szexfórumot nézett, és nem volt töke bevállalni a lemondást áprilisban. Nem érdekel most semmi, leírom, ami jön. Mert MSN úgy tűnik nem megy. Mert én vagyok a kedves, az aranyos, aki mindig figyel, hogy ne bántson meg másokat. Lófaszt, drágáim!

Mert szarok az ügyeim, szar a munkám, pedig csinálnám, de elvárják, hogy mások levetett ügyeiből csiholjak valamit. A gond az, hogy csiholok. kínkövesen megszenvedek érte, mert elbaszott ügyeket kapok, és ahol produkálhatnék, ott a megbízó akadályoz. Éljen.
És amikor már minden bajom van, jön a fizikai is. A szar piát kell innom, nehogy megsértődjenek, nehogy megint kívülálló legyek. Oké, legyen. Oda nekem mindent, egyetek meg. Beülni, és bájcsevegni. Politika, iskola, olyan felszínes az egész, és szánlamas. És mikor bejelntem, hogy távozok ( ötöt mondtam, mint végső határidő, 17:45 lett) és public enemy lettem. Ki a tökömet érdekel? Hazajövök úgy, hogy kétrét görnyedek, de semmi gond. Account a WoW-hoz? nem kaptam. Minek keleltt volna? Akkor gyerünk fel a netre, hátha valami/valaki felvidít. nem, senki. Kicsigillz erőlködik,majdnem össze is jön. Khamul jó fej, mutogatok neki tolkienes táboros képeket. LD 50 bosszant, egyre mélyebbre süllyedek a saját mocskomban, jön Gillz és sennyi telik tőle is.
Szánalmas.
Akkor inkább megyek aludni, és elutazom egy olykaan helyre, ahova nem akarok menni, ahol emberekkel leszek, akikkel nem arok lenni. Mert megígértem, és mert Balázska olyan kurva rendes és aranyos, mert amit megígér, az úgy is lesz? De azért most zokogok egy kicsit magamban, jó? Hisz más nem hallaná meg amúgy sem.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aúvávávááá-olljééé!!!!

9:20 PM  

Post a Comment

<< Home