Friday, July 27, 2007

post Kacsárd

Haza. Jöttem. Már pár napja. Fogalmam sincs, meddig, mert Kapolcs jő. Igaziból nincs nagy kedvem blogolni, semmi extra nem történik veem. Láttam HP5-öt, és nem nagyon tetszett. Pont az hiányzott belőle, ami jó volt a könyvben, nevezetesen az iskola mindennapjai. RBF, meg vizsgák, meg love, meg mittomén. De türhető voltm. Meg rövid. Ha kapott volna még 45-75 percet, akkor egész jó kis film lehetett volna belőle. De nem kapott, így erős közepest érdemel.
És ennek örömére megvettem a hetedik könyvet. Majd´ a felénél járok, eddig egy kicsit punnyatag, de azért már hullanak a szereplők. Csak Harry haljon meg, csak ő!
(Ha valaki spoilerezni mer, azt megverem. Tényleg)

Jah, meg Civ4-ben a jégkorszakot nyerem. Mindenhol tankok, meg repülők, világcsodák, és kiterjedt kereskedelmi hálózat.

Tegnap voltam serezésen, amis zerencsére rövid ideig tartott. Dumáltunk, Kálmán sem idegesített fel, sőt. Gyula meg üdvözöl. Én is őt.

Ma meg csináltam sajtmártást a krumplihoz, egész finom, és jó laktató lett. este majd befalom a maradékot jól. Munkások ordítanak odakint, idegesítő. Egy kicsit punny vagyok, nem˙tom miért. NIncs ekdvesm semmihezsem, mondjuk olvasni talán. Mindjárt megyek anyámhoz ruháért.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home