Thursday, June 21, 2007

Érdekes

Valóban, felettéb érdekes a magyar blogspot. Tulajdonképpen mióta a guglinak ilyen side projektje lett, nem csodálkozom rajta.
Fene, mire ezt leírtam, már csak egy szelet tortám maradt. http://petersbn.members.dynasigns.de/antbuster.swf - itten. Játszátok jól. Kb. 55. pálya környékére tudtam eljutni, mint rekord nem is rossz. Állítólag vki 300. pályát is megcsinálta. Háááát..Midnenesetre pont az jó benne, amit a tornyosból hiányoltam - korlátlan számú pályák. Ott van 40, ´oszt csókolom.
Hoppá, majdnem lerabolták az utolsó szeletet is,a kis köcsögök. Pont a napokban meséltem Gillznek, hogy egyzser békáson megették a születésnapi tortám a hanygák. Milyen találó. Ráadásul ez is rózsaszín, és én szülinapomra majd´mindig puncstortát kapok/kérek/szeretnék. Úgyhogy át tudom érezni a dolgot.
Hm, "bugos" a játék. Már rég meghaltam, de megy tovább. Nem baj, jó ez így. Vajon ennek mi az oka?

Tegnap voltam anyámnál. 15 pár zoknit hoztam el, többek között. A készletek feltöltöttem, jelentem! Igaziból unalmas és sivár az életem, főleg így, vizsgaidőszak végén. Persze, megint nem vizsgázgattam, csak a Kedves látom marha ritkán. Meg ez a hőség..Ma lesz a csúcs, egy ideig legalábbis. Ami azt jelenti, hoyg az irodában lesz negyven fok..Legalább. Négy gép megy, meg monitorok, meg..mittomén mi. Csak rohadtul idegesítő.Sok zuhanyzás otthon. Öcsém pedig hamarosan hazaér, vagy már otthon is van. Csábított is, jóanyám, hogy menyjek át, mert főz finomakat. Lenne kedvem, de nem ebben a melegben. Jah, meg szeretnék egyszer innen hazamenni úgy, hogy egyből haza, és sehova máshova, és semmi lelkiismeretfurdalással, mint kedden. Mondjuk az sem az volt, csak Gillz játszott, és nem tudtunk megbeszélni semmit. Olyan, mintha suliba járna+ Főnixbe, látom egyszer-kétszer a héten. Talán hétvégén.
Lvl 50, de tortám már nincs..Vajon mikor tűnik fel a gépnek?
Sebaj. Majdcsak. Jövő héten vége a Főnixnek, egy ideig, és akkor majd biztos több időnk lesz egymásra. Úgy érzem, ránk férne. Hoppáré, már fél tíz. Nem történt semmi. Nyugis csütörtök? Lehet. Pedig kéne csinálnom ezt-azt, de majd..ez a hét már meghalt. Talán.
Letöltöttem a Kotort, és nagyon gonosz leszek. Példa: megmentek egy embert pár fejvadásztól, és ahelyett, hogy segítenék, inkább kirablom. Hihi. A társam nem nagyon komálja a dolgot. Vajon miért?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home