Thursday, June 07, 2007

légköri zavargások

Micsoda dolog ez. Valaki minden bizonnyal altatógázt adagol az irodába. Én is mindjárt elalszom, kedves névrokon kollega pár pillanatra le is borult az asztalára, és a rajta való élcelődésem ébresztette fel. TRegnap nagy nyomás volt rajtam, több dolgot el kellett végezni. Pl.: kiszerelni egy vincsit. Meg egy nyomtatót rendbehozni. Hihetetlen, nem? Az egyik osztály rohad szét, és az a baj, hogy nagyon is fontos osztályról van szó. A vinchestert is azért kellett kioperálni, mert a helyről nem szabad adatot kivinni. Semmi szín alatt. Meg tudom érteni.
Meg voltam a nagyinál, aki rendes volt, sé csak célozgatott pár dologra az életemmel kapcsolatban. talán kezdik felfogni, hogy hasztalan a temptation, threats. Kaptam viszont egészen érdekes öltönyt. Világos színű, és egy kicsit öreges, de..Egy alkalomra jó lesz (holnap apámék esküvője).

Ma nagy-nagy drukk Gillznek, aki azóta már bemeséli Lamyt, és nem írt mailt, hogy mi történt vele az állásinterjú alatt. Így marad a tajtékos, toporzékolós izgulás nekem (na jó, annyira nem, bízom benne, csak szeretnék hallani róla). Meg lassan átlépem a két napos határt - azaz azt a két napot, amit kéüpes vagyok látása nélkül kibírni. Se tegnap, se ma. A tünetek: letargia, rosszkedv, enerváltság, kezdődő depresszió. Hiába, no. Amennyiben valami agyatlan játékkal ütöm az időt, akkor könnyebb. Ma Khamul meséjére brainsotrminglásra megyek. Kicsit furcsa, hogy ebben a társaságban első ízben játszoim Gillz nélkül. Furcsa lesz. Kihívás. Mármint nekem. Jah, meg ezekszerint a magus meséimet le kell majd zárnom. Megoldjuk..valahogy..

Mindenesetre két óra, és szabad vagyok. Beülök egy mekibe, és olvasgatok. Amíg Khamul fel nem szed.

Unatkozom kicsit. BF-ben levertek 0 HP-ra, szinte. Szemetek!

1 Comments:

Blogger vérlepke said...

mikor sörözünk?:P

4:02 PM  

Post a Comment

<< Home