Sunday, May 27, 2007

mixel

Ninth egy mixét hallgatom. Címe: Waiting 4 P9.

Az amcsi banda megmondta a tutit: a magyarok elcseszték a beállításaikat, ezért nem lépnek fel. Jah, hogy előttük két zenekar volt, és egy performansz lett volna? Ami utána lett. Nem baj. Analóg beállítások, amiket nem írtak fel, hiszti-hiszti, pöcsfejek mind. 2800 HUF-ot adtam ki, hogy beszélgethessek GP-vel. A kisteremben néha még táncoltam is volna, de ezren voltak, a tömegnyomor-undorom pörgött. Mindezeken túl a Doll House nagyon tetszett, ügyes az új AM-es srác. Bár kis gyakorlás nem ártott volna az utolsó tánchoz, egy kicsit bizonytalan volt.
A jó beszélgetések miatt, no meg látni Gillzt táncolni érte meg a 2800 pénzt.

Jah, meg kell mondanom, hoyg nincs nyitva semmi. ma sem. nincs kaja. Cukor, tej. Ugyan, minek? Hiszen épp vendégeket fogadok, tea van, de ízetlen. Nekem. A szerepjáték verseny szombaton nem volt rossz, de nem aludtam semmit buli után (nem ment), úgyhogy kicsit kómás voltam. Nem mentünk moziba emiatt. Jah, a csapatom a nagy közepes volt. Átlagos, minden téren, de legalább konstruktívak, és szívesen vették a kritikát. szimpatikus vonás. ráadásul nem lehordtam őket, hanem ötleteket adtam, és bólogattak jól.

Ma meg ismét meséltem, szerintem piszok szarul, a sztori is lapos, semmi kedvem folytatni. Megfáradtam. Mondjuk lehet, hogy később másként fogok gondolni rá, de ma, most kifejezetten rossz kedvem van. Keresek valamit, amit nem találok ezerrel, de nem megy. Hiányérzetem van, kiesett valami, nem tudom, micsoda. Rosszkedvű vagyok, és senki nincs, hogy vígasztaljon.

Dio2-ben Duriel kb. hétszer kinyírt. Úgy, hogy előtte senki nem ütött meg. Ez azért elég furcsa, de mint korábban írtam, Druidával nagyon nehéz a játék. Mindegy, ez is betett. Meg BF-ben hatodszor ver le egy sokkal gyengébb, jön a lámpaoszlop, stb.

Ma semmi sikerélményem nem volt, azt hiszem. A kaját Szofival megcsináltuk, kuktának talán jó lennék. De a hagyma nem szereti a yoghurtot, az biztos. Állítólag jó íze volt, én meg továbbra sem szeretem a gombát. Helyette etem ketchuppel enyhén meghimtett tésztát. Mert az is kifogyott. Holnap mehetek anyámékhoz, ahol megint hallgathatom, mekkora szar vagyok (kezdem elhinni).

És a holnap is eseménytelen lesz, és ami utána is, és ami utána is, egy gennyesen összefolyódó koszhordalék az életem mostanában. Hurrá? Őrülünk!

De azért keresem tovább, hogy mit vesztettem el egy ideje (p
r napja tán?).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha nem olvasnám elég régen a blogod ahhoz, h. tudjam, úgysem tudsz mit kezdeni a "dicsérettel" és úgysem vagy hajlandó elhinni, akkor azt mondanám, egyáltalán nem vagy sz@r alak meg stb., sőt... de így csak félve megjegyzem, h. ha bármit tudok tenni érted, szólj.

6:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

az érzés és az állapot túlontúl ismerős, de ne add fel
és nem tudom, mondtam-e, de módfelett hálás vagyok a mesélésért, kérlek, ne hagyd abba, Krisztinek nagyon sokat jelent, és nekem is egyre inkább. már csak szerezni kéne vhonnan egy MAGUS-kiegészítőt, amiből felkészül7nék, h normálisan ki tudjam játszani azt a szerencsétlen fejvadászt
ez itt a háttérben nem Rabyn huga véletlenül a szárnyacskával?

11:38 AM  

Post a Comment

<< Home