Thursday, May 24, 2007

Nem

Nem tetszik, hogy előbb kiengedik - mit engedik, kidobják! a szülő npket a kórházakból. Még jó, hogy nem történik meg az, hogy az újdonsült anya karjába nyomják a gyereket, és a számlát. Viszlát!
Nem tetszik, hogy a Szeged lett a bajnok. Sajnálom. A Funaferrnek drukkoltam, mint esélytelenebbnek, akikben hihetetlen tartás és erő lakozott. Nem tetszik.
Az sem, hogy kikapott a Liverpool. Egy megpattanós szabadrúgásgóllal. Kicsiny focit szerető köreimben évekkel ezelőtt elnevezték ezt a fajta gólt a "legszánalmasabbnak". Mert ilyenkor az örül (Pippo), akinek köze nem volt a gólhoz, akin megpattant. És Reina megfogta volna. A Milan szerencsével nyert. Nem tetszik.
A kórházreform, de leginkább a rendőrségi játszma. A miniszterelnők egy üzletember, minden tiszteletem az övé, de frankón nem réti, hogy mi van. Nincs utánpótlás, a tábornokok..eh, mind1.
Legalább már tuti, hogy Miklós lesz az igazgató. Apám meg a helyettese. Jah, az sem tetszik, hogy a liberális pártban centralizáció és személyi kultusz kezd kialakulni. Pesten mindenképp. Olvassatok mögé. Demszky épp átszervez, hogy ismét indulhasson.
Nem tetszik, hogy elszállt a gépem, és fél órát tököltem vele, míg bebootolt. Éljen.
Nem tetszik, hogy nincs semmi, hogy 9th leolt, hogy haszontalan vagyok.
Megyekj Diablozni. A LoD tetszik. De unatkozom, és üres az életem. Sebaj.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A reformosdi nekem sem tetszik. Köv. ősztől megvonják a lakhatásit és a jegyzettámot is... Hálás lehetek valakinek odafent, hogy nem mostanában vagyok beteg, nem kell műteni az idén és hasonlók.

A diabló meg jó...

10:24 PM  

Post a Comment

<< Home