Wednesday, May 16, 2007

farkas

Nagyon rákaptam egy online játékra, amit eddig kifejezetten kerültem. Nem, nem MMORPG, szerencsére, hanem egy körökre osztott izé. Igen. Farkasokkal, vámpírokkal. Kell az is. Mondanom sem kell, hogy milyen élvezettel ütöm és hamvasztom a vampire júzereket.

Jah, aki támogatni szeretne egy klikkel, annak : http://s3.bitefight.hu/c.php?uid=21660

Köszönöm! És lehet csatlakozni is! Ha már így dönt valaki, akkor írjon be engem, mint teremtőt. Jó atya vagyok, de tényleg..:D Elsősorban Tolkienita gyermekekkel.

Jah, meg mittomén, tűkön ülve várom Ashtring hívását/SMS-ét/üzenetét, hogy mehetek-e állásra, vagy sem. eddig se kép, se hang. Nyilván nem feleltem meg,d e még reménykedem egy kicsit. Csak egy kicsit.

És fogunk játszani a hétvégén, és nem én mesélek, és Gillz-el közösen jáccunk. Kivételesen ő lesz az idősebb vamp. Várom ezt is, akárcsak Grétáék esküvőjét (jut eszembe, már tényleg el kéne mennem kitisztíttatni az öltönyöket). Szóval jól érzem magam, ez egy jó hét volt eddig (leszámítva azt az egy napot).

Jah, Tolkienita körökben izzik a levegő. De ezek tök hülyék, nem élvezetből, hanem idegből flémelnek. mekkora marhaság. Az meg méginkább, amit ezek csináltak. ekkora ügyből ekkora elefánt..Persze, akörítés, a PR volt a ludas, azt cseszték el. Megint. Tényleg kéne egy MTT-beli PR-os. Vállalnám, némi pénzért..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home