Wednesday, May 02, 2007

tavaszi találkozó

Nem fair, lekoppintották a nevemet, aki akarja, járjon a címben utána, haha! Kissé fáradt vagyok, sokat, talán túl sokat aludtam, és tisztítószer szaga van az orromba. Ne kérdezd, miért/hogyan. Vagy de, de akor azt válaszolom, hogy nem tudom, haha. Túlalvás esete áll fent. Hogy miért?

Mert az a genya Kedvesem idegelt reggel, két nappal ezelőtt. Hogy ugyanmár nyomtassak ki neki mindenféle papírt. Mert az kell neki, és nem tudta egy hét alatt elintézni (vagy fél? nem is tudom). Oké, akkor a tervezett reggeli/fél óra pihenő elmarad, rohanvást indultam is (meglett az eredménye: egy villany felkapcsolva, egy ablak nyitva, gratula Balázs). Kár, hogy a Copy Generalok java zárva. Ami ott van a Kedvesék mellett, az nyitva. Én meg egy hülye vagyok, na mindegy. tízkor, a deáknál hív Ana, hogy miért van kikapcsolva Gillz telefonja. Nem tudom, én vagy hatszor próbáltam hívni. És miért nem vagyok már a keletinél..hrrr-hrrr..frenzíííííí

egy embert kettétépett és átdobott a síneken. Égett ózon bűze keveredett a kiömlő belsőségek s a belek elernyedése során keletkező fekália szagával. Utána egy nőre vetette rá magát és egy fejet tépett le, majd beleharapott a nyakcsonkba és kitépte a gerincet és

A keletihez érvén a csapat nagyrésze már ott volt. Vonatra fel, indulás! Brandír még ott volt, reméltem, hogy jön, de TÉNYLEG ment tovább Sopronba. A dög. Aral is. A másik dög. Összeraktuk az akadályversenyt, egy ideig szerencsétlenkedtem, felcseréltem az állomásokat, majd figyelmeztettem magam, hogy ne erőlködjek, ez nem az én napom. Odaértünk. Buszoltunk. Dühös parasztbácsikon vigyorogtunk, geekültünk. Majd cuccolás a rétre, izé vár mögé. Ott gyilkosoztunk sokat. Próáltam színt vinni a játékba, és ment is. Vajon valakinek lesett, hogy az Apokalipszis most!, il. Herart of Darknesst mesélgettem a második körben? Nem hiszem, szipp..

A szállásunk jó volt, sikerült egész korrekt ágyakat lefoglalni. Visszagondolván jobban jártam volna, ha ráveszem Kedvest a franciaágyra. Az más kérdés, hogy egy nappal később meg rosszul, amiért nem tudtam volna kialudni magam. Ugyanis elég rossz alvó a dilinyós, és én sem tudok szunyálni, ha ő nem alszik, na de mind1. Akkor jó volt így is, ezt megbeszéltük magammal.

Tábortűz, Beherovka (tudom, nem így írják, na és?), amit nem én ittam meg, de finom volt. Angwen valamiért nagyon be akart rúgni, és sikerült neki. De legalább nem érte meglepetés. Hogy lehet berúgni úgy, hogy tudod, mit fogsz csinálni? Hol itt a kellemes entrópia? Amatőr.. Nem aludtam sokat, de legalább viszolyogtam.
Az ágytól, amit koszosnak találtam. A fürdőszobától, amit lepukkantnak. Érdekes, hogy falon tenyésző kék foltok békén hagytak.

Második nap geekültünk, összeraktuk az akadálypályát, meg teáztunk kínai módi szerint Ankalimonnal. Szürcsöltünk, beszélgettünk. Jó volt, élveztem, még ilyet, de mondjuk ehhez nem kell kínai tea, lehet meditálni máson is (mondjuk earl Grey? Vészesen fogyóban van). Akadálypálya elem voltam.

Én! Én vó´tam a sárkáyn, és ijesztegettem a népet. Mentem várost falni, meg kuksolni az erdőben. Azt hittem, midnenki ki fog szúrni, de nem, nagyon jól rejőzködtem (életem KM bácsija, adj érte XP-t!). Az utolsó csapat is jó volt, bár meglepetés. Majd geekülés tovább, régenst játszottam (megint, hrrrr) és állítólag gonoszul. Nem is! Nem öltem meg senkit, csak Peredhilt a végén! azt is csak azért, mert vértivornyázót csináltam belőle, bibibíííí. És különben is. Pokereztünk, de nem volt jó. Menni kellett enni is.
Huhh, ugrálnak a gondolatszilánkok.

Szóval második nap aludtunk utána, majd mentünk pókerezni és Vampot csinálni peredhilből. Azt hiszem. Mindegy. Mentünk és kész. Haza. beszélgettünk még. Vonaton próbáltunk játszani, de Olosta megsértődött, de nem baj, ettől nem aludtam rosszul. Ami azt illeti kifejezetten jól, és sokáig. Sokat. Túl sokat. vagy nem. írni kéne. Blogot, azt hiszem. De mit is csinálok most?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mit csinálsz most?

4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hali!
Gondoltam bepofátlankodok ide hozzád.
Nem sértődtem meg a vonaton. Tudom, hogy hülye vagyok. Ez van.
Olosta

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home